Проектом закону, внесеним Кабміном на розгляд Верховної Ради, пропонується внести зміни до деяких законодавчих актів України щодо способів здійснення державного нагляду у сфері техногенної та пожежної безпеки.
Скористайтеся порівняльною таблицею та дізнайтеся, які зміни заплановані у нагляді за пожежною безпекою
Проектом Закону пропонується внести зміни до Кодексу цивільного захисту України, чітко визначивши, що органи державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки в обов'язковому порядку проводять планові перевірки лише тих суб'єктів господарювання, які згідно із законом належать до високого ступеня ризику, а також підприємств, установ, організацій державної і комунальної форми власності.
Водночас для суб’єктів господарювання із середнім та незначним ступенями ризику запроваджується альтернатива плановим перевіркам у сфері техногенної та пожежної безпеки. Проектом закону передбачено, що планові перевірки не проводяться в разі надання ДСНЗ договору добровільного страхування. У такому випадку планові перевірки не проводяться протягом строку дії зазначеного договору страхування, однак не більше 6 років для суб'єктів господарювання із середнім та не більше 10 років з незначним ступенями ризику.
Господарські будівлі на прицілі у нових правил пожежної безпеки. Дізнайтеся, що змінилося.
Проектом Закону пропонується також внести зміни до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 № 877-V, а саме в частині взаємоузгодження цього Закону та положень Кодексу щодо здійснення державного нагляду у сфері техногенної та пожежної безпеки.
Як вважають урядовці, завдяки запропонованим змінам вдасться зменшити регуляторну роль держави, поліпшити функціонування органів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки.
Все, що потрібно знати про пожежну безпеку в електроустановках
Крім того, вони сприятимуть розробленню системи добровільного страхування цивільної відповідальності суб’єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам або їхньому майну внаслідок небезпечної події, що може виникнути на території та/або об'єктах нерухомості, які належать їм на праві власності, володіння або користування.