Держпраці, ДФС, Мінсоцполітики, Державна служба зайнятості та ПФУ будуть обмінюватися інформацією про неоформлених найманих працівників та виплату їм доходів.
На розгляд до Міністерства фінансів України направлений проект розпорядження щодо проведення заходів, спрямованих на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення в окремих галузях економіки. Так, пропонується проведення спільних комплексних заходів у сферах торгівлі та громадського харчування, будівництва, сільського господарства, транспортних перевезень, медичного обслуговування, надання послуг тощо.
СкачатиПлан комплексних перевірок на 2019 рік Проектом також передбачено обмін інформацією між ДФС, Міністерством соціальної політики, Державною службою з питань праці, Державною службою зайнятості та Пенсійним фондом України про факти виявлення використання неоформлених найманих працівників, виплати доходів таким працівникам тощо.
Ухвалення нормативного акта дасть змогу зменшити застосування незадекларованої праці та вдосконалить контроль за оформленням трудових відносин із найманими працівниками. Крім того, це дозволить забезпечити захист соціальних інтересів громадян, зокрема, щодо отримання необхідних їм соціальних виплат, пенсійного забезпечення, грошової компенсації у разі отримання виробничої травми або нещасного випадку на виробництві тощо.
СкачатиШтрафи за порушення законодавства про працю 2019
Що потрібно знати роботодавцям про залучення працівників до роботи у вихідні та святкові дні під час воєнного стану. Читайте статтю та «озброюйтесь» новим законодавчими нормами.
Щорічні перевірки Держпраці — привід для хвилювання на багатьох підприємствах. Вони відбуваються згідно з планом, який затверджує відомство. Дізнайтеся більше, як формуються ці плани та які корективи у законодавство внесені у зв'язку з воєнним станом.
В умовах війни тисячі підприємств, незважаючи на безпекові ризики, продовжують працювати, оскільки їхня робота є основою економічної стабільності України. Існують певні відмінності в організації роботи в мирний та воєнний час. Про особливості охорони праці під час воєнного стану розповідаємо у статті.
Аудит роботи суб’єкта господарювання проводиться за декількома напрямами, зокрема, оцінюється наявність і повнота документації, стан обладнання і робіт та інше. Дізнайтеся, як провести внутрішній аудит охорони праці.
За результатами інспекційного відвідування інспектор складе акт, а якщо виявить порушення законодавства про працю — припис про їх усунення. Як надати відповідь на припис про усунення порушень інспектора праці? Скористайтеся підготовленим нашим експертом зразком відповіді як орієнтиром.