Відповідь
Законодавство не містить вимог до складу та розміщення медичної аптечки на підприємстві. Її склад визначається індивідуально, залежно від особливостей діяльності компанії та виробничих факторів, що впливають на співробітників.
Служба охорони праці рекомендує підприємствам:
- зберігати аптечку у спеціальному сейфі або шафі на постійному робочому місці, а у випадку нестаціонарного місця роботи − у санітарній сумці;
- проінформувати всіх працівників про місце зберігання, склад та правила користування аптечкою;
- розміщувати аптечки у місцях можливого скупчення людей, на травмонебезпечних дільницях робіт та інших місцях підвищеної небезпеки;
- регулярно перевіряти, поповнювати та вчасно замінювати лікарські засоби;
- знищувати або передавати на склад невикористані медикаменти.
Основи домедичної допомоги на виробництві: як користуватися аптечкою першої допомоги?
СкачатиІнструкція з надання домедичної допомоги Нагадаємо, що відповідно до ст. 13 Закону «Про охорону праці», роботодавець зобов’язаний забезпечити охорону праці на підприємстві. За порушення цих вимог він несе безпосередню відповідальність.
Якщо стався нещасний випадок на виробництві, який завдав шкоди робітникам або іншим людям, роботодавець зобов'язаний вжити всіх зусиль для організації неупередженої та повної перевірки обставин такої події. У статті розповідаємо не лише про загальний порядок розслідування нещасних випадків безпосередньо на виробництві, а й про те, як провести розслідування в умовах воєнного стану
Якщо на підприємстві стався нещасний випадок, потрібно організувати розслідування відповідно до чинного порядку. Як заповнювати форму акта Н-1, які дані потрібно вказати, скільки років зберігати документ, яким органам надіслати — далі у статті
Про всі нещасні випадки, професійні захворювання, загоряння, пожежі та аварійні ситуації на підприємстві необхідно негайно сповістити безпосереднього керівника робіт, службу охорони праці підприємства або іншу уповноважену особу. Кого саме та в яких випадках сповіщати, визначте в наказі, зразок якого пропонуємо вам скачати.
Після того, як комісія зі службового розслідування встановила причини, винних осіб і зміст порушень, вона складає акт службового розслідування. Скачайте Акт службового розслідування: зразок, розроблений експертом
Для розслідування нещасних випадків, що не підлягають спеціальному розслідуванню, за наказом роботодавця на підприємстві утворюється комісія з розслідування нещасного випадку. Детальніше про склад комісії, її обов’язки і повноваження та про особливості створення комісії під час війни дізнайтеся зі статті.