Організація заходів цивільного захисту

1598

Запитання

Яким чином здійснюється організація заходів цивільного захисту на підприємстві?

Відповідь

Нормами п. 2 ст. 20 Кодексу цивільного захисту України визначено, що організація заходів цивільного захисту (далі – ЦЗ) суб’єкта господарювання здійснюється підрозділами (посадовими особами) з питань ЦЗ, які створюються (призначаються) керівниками відповідних підприємств з урахуванням наступних вимог:

  • у суб’єктах господарювання, віднесених до відповідних категорій ЦЗ, з кількістю працюючих понад 3000 осіб створюються підрозділи з питань ЦЗ;
  • у суб’єктах господарювання, а також закладах охорони здоров’я із загальною кількістю працюючих та осіб, які перебувають на лікуванні, від 200 до 3000 осіб та у суб’єктах господарювання, віднесених до другої категорії ЦЗ, призначаються посадові особи з питань ЦЗ;
  • у навчальних закладах з денною формою навчання з чисельністю від 500 осіб, які навчаються, призначаються посадові особи з питань ЦЗ;
  • у суб’єктах господарювання з кількістю працюючих до 200 осіб призначаються особи з питань ЦЗ за рахунок штатної чисельності підприємства.

Організація заходів цивільного захисту Читайте на порталі: Навчання з питань цивільного захисту

Зауважимо, що громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до законодавства як підприємці, виконують заходи ЦЗ особисто.

Порядок діяльності підрозділів з питань ЦЗ або призначених осіб визначається відповідними положеннями про них або посадовими інструкціями.

Положення про підрозділ (посадова інструкція працівника) з питань ЦЗ затверджується керівником, що його створив (призначив), на підставі типового положення про такий підрозділ, що затверджується центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері ЦЗ.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Що таке охорона праці: організація, підпорядкування, фінансування, контроль

Організація охорони праці на підприємстві — це цілісна система прав, обов’язків та повноважень суб’єктів виробничого процесу, процедур, спрямованих на дотримання безпечного рівня виробництва, правил та нормативних вимог, які регулюють питання найманої праці
105029

Положення про службу охорони праці

Типове положення про службу охорони праці є одним з основних нормативно-правових актів з управління охороною праці на підприємстві. Дізнайтесь зі статті про основні вимоги цього положення
42587

Знаки безпеки з охорони праці

Основною метою застосування знаків безпеки є інформування працівників щодо порядку експлуатації обладнання та дозволеної поведінки у промислових приміщеннях. Які існують види знаків безпеки на виробництві, для чого на підприємствах використовують знаки безпеки та сигнальні кольори, та які вимоги щодо них передбачені у законодавстві — далі у статті
86066

Роз'яснення про вимоги правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт

З роз'яснень експерта дізнаєтесь, як організувати ці роботи відповідно до правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, які вимоги безпеки при вантажно-розвантажувальних роботах мають знати всі, як розробити й затвердити необхідну документацію та зможете скачати готові зразки
38233

Комплексні заходи з охорони праці

Комплексні заходи з охорони праці розробляють для запобігання випадкам виробничого травматизму на підприємстві, підвищення наявного рівня охорони праці. Дізнайтеся, хто розробляє комплексні заходи з охорони праці на підприємстві, що в них передбачити та чи нестиме роботодавець відповідальність за їх невиконання
75655