Настав час подавати звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів. Не запізніться!

До 01.03.2019 роботодавцям потрібно подати звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів (№ 10-ПІ).
Підприємства, ФОП, а також громадські організації осіб з інвалідністю, в яких за основним місцем роботи працює 8 і більше осіб, реєструються у відділеннях Фонду соцзахисту інвалідів за своїм місцезнаходженням і щороку подають цим відділенням звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів (далі – звіт), відповідно до ст. 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні».

Існує певний порядок подання звітів та інформації, необхідної для організації працевлаштування осіб з інвалідністю підприємствами, установами, організаціями та підприємцями, що використовують найману працю. Цей порядок затверджений постановою Кабміну від 31.01.07 № 70 «Про реалізацію ст. 19 і 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні».

Порядком передбачено, що роботодавці подають звіт щороку до 1 березня відділенням Фонду, в яких вони зареєстровані, за формою № 10-ПІ (річна).

СкачатиБланк звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів (№ 10-ПІ)

СкачатиІнструкція по заповненню звіту 10-ПІ

Важливо!

Звіти надаються тільки в паперовому вигляді безпосередньо до територіальних відділень Фонду соцзахисту інвалідів або надсилаються рекомендованим листом.

За повідомленням Фонду соціального захисту інвалідів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про дорожньо-транспортну пригоду

Визначити заходи за результатами службового розслідування ДТП, що сталося з транспортним засобом підприємства, допоможе наказ про дорожньо-транспортну пригоду. Як його скласти — далі у статті.
113

Що потрібно знати про цивільно-правовий договір на виробництві

Чим відрізняється цивільно-правовий договір від трудового? Коли ЦПД визнають трудовим? Який штраф чекає на роботодавця за неоформлених працівників? Як розслідувати нещасний випадок із підрядником? Відповіді на ці та інші питання — далі у статті.
5242

Інструкція з охорони праці для працівника офісу

Щоб вберегти офісних працівників від можливих виробничих травм або професійних захворювань, розробіть та затвердьте інструкцію з охорони праці для працівника офісу. У статті ви знайдете зразок такої інструкції. За потреби адаптуйте її до умов вашого підприємства.
27795

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді