Як правильно зареєструватися у Фонді соціального захисту інвалідів

Підприємства та фізичні особи, які використовують найману працю, повинні зареєструватися у відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів. Для цього потрібно знати, які документи та в які строки потрібно подати, аби уникнути порушення трудового законодавства.

Відповіді на ці питання містяться в Постанові Кабміну «Про реалізацію статей 19 і 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів» від 31.01.07 № 70, якою затверджено Порядок реєстрації підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю у відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів (далі – Порядок).

Згідно з Порядком новостворені роботодавці та підприємства, установи, організації, зокрема підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, що використовують найману працю, в яких кількість працюючих, для яких це місце роботи є основним, збільшилася до 8 і більше осіб, реєструються у відділенні Фонду до 1 лютого року, що настає за роком створення або збільшення кількості працюючих.

Для цього вони мають подати або надіслати рекомендованим листом відповідну заяву відділенню Фонду за місцем їх державної реєстрації. Вона подається за формою, затвердженою Мінпраці.

Підприємства, які включені до реєстру неприбуткових установ, мають також подати копію довідки про те, що вони входять до такого реєстру (її видає орган державної податкової служби).

Важливо!

Документи, надіслані роботодавцем, зберігаються у відділенні Фонду протягом 3 років після ліквідації або зміни місцезнаходження юридичної особи чи місця реєстрації проживання фізичної особи — підприємця.

Роботодавець, у якого змінилося найменування чи місцезнаходження юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові чи місце реєстрації проживання фізичної особи — підприємця, подає заяву і копію довідки протягом 10 робочих днів після державної реєстрації відповідних змін до установчих документів.

Якщо у роботодавця є відокремлені підрозділи, вони зобов’язані, крім заяви і копії довідки, подати (надіслати) відомості про такі підрозділи за формою, затвердженою Мінпраці.

Окремі вимоги існують до господарських об’єднань, утворених згідно зі ст. 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні». Вони разом із заявою і копією довідки повинні подати такі документи:

  • копію установчого договору та/або статуту господарського об’єднання;
  • перелік підприємств, що увійшли до складу господарського об’єднання, за формою, затвердженою Мінпраці;
  • виписки або витяги з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців щодо підприємств, що увійшли до складу господарського об’єднання.

Увага!

Реєстрація роботодавців проводиться безоплатно.

Датою реєстрації роботодавця у відділенні Фонду вважається дата подання передбачених Порядком документів. Якщо вони були надіслані поштою, враховується дата, поставлена на поштовому штемпелі.

Як правильно зареєструватися у Фонді соціального захисту інвалідів Читайте за темою на порталі:

Протягом 10 робочих днів після реєстрації відділення Фонду надсилає роботодавцю рекомендований лист, в якому повідомляє про його реєстрацію.

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді