Повідомлення ДФС про прийнятих на роботу працівників новоствореним підприємством

694

Запитання

Як новостворене підприємство повинно повідомляти ДФС про прийнятих на роботу працівників, якщо воно ще не отримало електронного цифрового підпису?

Відповідь

Суб’єкти господарювання, приймаючи працівників на роботу, повідомляють про це ДФС за місцем обліку як платника ЄСВ.

Повідомлення про прийняття працівника до початку його роботи за укладеним трудовим договором здійснюється одним із таких способів:

  • засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
  • на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
  • на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Тобто, при створенні нового суб’єкта господарювання та за тимчасової відсутності електронного цифрового підпису відповідальних осіб та печатки, повідомлення територіальному органу ДФС про прийняття працівника на роботу можна відправляти на паперових носіях.

Пам’ятайте, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору та повідомлення ДФС про його прийняття.

Наразі тривають комплексні перевірки Держпраці з питань дотримання трудового законодавства. За фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору вас можуть оштрафувати на 111 690 грн відповідно до ст. 265 КЗпП.

Повідомлення ДФС про прийнятих на роботу працівників без використання ЕЦП Буває, що хотіли як краще, а лише створили собі більше проблем. Читайте про договір аутстафінгу із працівниками − чи такий вже зручний, як здається?

СкачатиПокажчик нормативно-правових актів з охорони праці 2018


Джерело інформації Управління Держпраці у Черкаській області

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Cистема управління охороною праці (СУОП)

Що таке система управління охороною праці на підприємстві або СУОП та для чого її впроваджувати? Які питання повинна регулювати ця система та як визначити її ефективність? Дізнайтеся більше зі статті.
54486

Як організувати адміністративно-громадський контроль за станом охорони праці

Одним із основних видів контролю за станом охорони праці на підприємстві є триступеневий адміністративно-громадський контроль. Хто та як має його організувати? Чи обов’язково всім підприємствам дотримуватись триступеневої схеми контролю, — роз'яснюємо у статті.
37450

Як здійснюється громадський контроль за охороною праці

Громадський контроль за дотриманням законодавства про охорону праці є важливим способом захисту трудових прав працівників. Про те, хто здійснює громадський контроль за охороною праці, – далі у статті.
35416

Положення про систему управління охороною праці на підприємстві

Для чого потрібне Положення про систему управління охороною праці, які примірні розділи воно має містити та який їх зміст? У статті ви знайдете відповіді не лише на ці та інші питання, а й зможете скачати зразок Положення про систему управління охороною праці.
63184