Хто проводить перевірку знань працівників з питань охорони праці?
Запитання
Хто проводить перевірку знань працівників з питань охорони праці?
Відповідь
Відповідно до положень пункту 3.9 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі — комісія) підприємства.
Склад цієї комісії затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця.
Голова комісії
Хто очолює комісію:
- головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов’язків яких входить організація роботи з охорони праці;
- в разі потреби створення комісій в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівник відповідного підрозділу чи його заступник.
Члени комісії
До складу комісії підприємства входять:
- спеціалісти служби охорони праці;
- представники юридичної, виробничих, технічних служб;
- представник профспілки або уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці.
Додатково до складу комісії підприємства можуть залучатися:
- страхові експерти з охорони праці відповідного робочого органу виконавчої дирекції Фонду соцстрахування від нещасних випадків соціального страхування України;
- викладачі охорони праці, які проводили навчання.