Транспортні засоби на підприємстві: як організувати безпечну роботу
Міністерство економіки України за підсумками 2023-го року відзвітувало про розбудову інфраструктури страхування воєнних ризиків.
Так, у відомстві повідомили, що насамперед йдеться про напрацьований разом з британськими партнерами механізм страхування суден. Загальний обсяг страхування, закладений у цей механізм, становить 50 млн дол. За рахунок цього уряд планує не лише збільшити експорт, а й здешевити вартість страхування перевезення до 1-1,25%. Наразі Кабмін очікує на перші підписані страхові угоди із експортерами.
Крім того, вже було застраховано перші інвестиції в індустріальний парк на Львівщині.
У Мінекономіки прозвітували й про досвід страхування від політичних ризиків (так застраховано львівський центр протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації).
Страхувати ризики приватних інвестицій своїх компаній почали вже понад 14 національних експортно-кредитних агентств інших держав (вони відкрили ліміти на середньострокове страхування операцій та інвестицій).
Страхуванням майна в дорозі та на складах опікується Європейський банк реконструкції і розвитку (із залученням українського страхового ринку). , а наші партнери з Єврокомісії готові надати для цього відповідні гарантії.
- Як забезпечити захист працівників, які не можуть залишити робоче місце під час повітряної тривоги
- Вимоги безпеки під час демонтажу будівель і споруд в умовах воєнного стану
- Які заходи розробити для екстреної евакуації працівників
- Як організувати роботи підвищеної небезпеки на територіях, де велися бойові дії
Також у Мінекономіки додали, що покриття від воєнних ризиків можуть отримати не лише іноземні, а й українські компанії, які інвестують в Україну (розширили мандат вітчизняного Експортно-кредитного агентства).
У 2024-му році Кабмін планує масштабувати наявну програму.
Джерело: Міністерство економіки України