Страхові виплати онлайн: як працювати з сервісом ПФУ?

Блок під заголовком новини 1Підпишіться на Telegram-канал Служба охорони праці. Новини! Оперативно й без зайвого шуму інформуємо про важливе

Сервіс надає змогу подати заяву як про призначення, так і про перерахунок страхових виплат у разі нещасного випадку або профзахворювання

image35

Як діяти, якщо на підприємстві стався нещасний випадок

Пенсійний фонд України (ПФУ) запровадив новий сервіс, який стосується заяв щодо призначення/перерахунку/продовження страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням.

Для того щоб одержати страхові виплати, потерпілі або члени їх сімей, які авторизувалися на вебпорталі електронних послуг ПФУ за кваліфікованим електронним підписом (КЕП), можуть подати онлайн заяву:

  • про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати:
    • у зв’язку з нещасним випадком (профхворюванням);
    • у зв’язку зі смертю годувальника;
  • про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язані з цим ритуальні послуги;
  • про здійснення страхової виплати — поновлення або добровільне припинення виплати, виплата недоотриманих страхових сум тощо;
  • про компенсацію витрат — компенсація проїзду, витрат на житло.

Алгоритм дій

  1. Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ за допомогою КЕП.
  2.  У особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Комунікації з ПФУ» оберіть опцію «Заява на страхову виплату».
  3. Надайте згоду на дистанційне інформування та натисніть кнопку «Продовжити».
  4.  У вікні «Заяви на страхову виплату», що спливає, з наданого переліку оберіть тип заяви, яка вам потрібна.
  5. У заяві заповніть усі обов’язкові поля, позначені зірочкою:
    • внесіть загальні та адресні дані заявника;
    • зазначте інформацію про страховий випадок;
    • вкажіть дані для призначення страхової виплати;
    • додайте скан-копії необхідних документів (розд. V Порядку призначення, перерахування та проведення страхових виплат, затвердженому постановою правління ФССУ від 19.07.2018 № 11).
  6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних і натисніть кнопку «Сформувати заяву».
  7. Перевірте дані сформованої заяви, підпишіть КЕП і надішліть до ПФУ.

Страхові виплати онлайн: як працювати з сервісом ПФУ?Скачайте акт про нещасний випадок, пов'язаний з виробництвом

Джерело: ПФУ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про своєчасне повідомлення про нещасні випадки

Про всі нещасні випадки, професійні захворювання, загоряння, пожежі та аварійні ситуації на підприємстві необхідно негайно сповістити безпосереднього керівника робіт, службу охорони праці підприємства або іншу уповноважену особу. Кого саме та в яких випадках сповіщати, визначте в наказі, зразок якого пропонуємо вам скачати.
23830

Акт службового розслідування порушень вимог безпеки

Після того, як комісія зі службового розслідування встановила причини, винних осіб і зміст порушень, вона складає акт службового розслідування. Скачайте Акт службового розслідування: зразок, розроблений експертом
14025

Що входить в обов'язки комісії з розслідування нещасного випадку

Для розслідування нещасних випадків, що не підлягають спеціальному розслідуванню, за наказом роботодавця на підприємстві утворюється комісія з розслідування нещасного випадку. Детальніше про склад комісії, її обов’язки і повноваження та про особливості створення комісії під час війни дізнайтеся зі статті.
63390

Аптечка на підприємстві

Аптечка першої допомоги має бути на кожному підприємстві, адже часто від оперативності надання домедичної допомоги залежить життя людини. Яким має бути склад аптечки невідкладної медичної допомоги, де саме повинна розміщуватися аптечка першої допомоги у виробничому підрозділі, хто відповідає за неї — про все це дізнайтеся зі статті.
119795

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді