Страхові виплати онлайн: як працювати з сервісом ПФУ?

Блок під заголовком новини 1Підпишіться на Telegram-канал Служба охорони праці. Новини! Оперативно й без зайвого шуму інформуємо про важливе

Сервіс надає змогу подати заяву як про призначення, так і про перерахунок страхових виплат у разі нещасного випадку або профзахворювання

image51

Як діяти, якщо на підприємстві стався нещасний випадок

Пенсійний фонд України (ПФУ) запровадив новий сервіс, який стосується заяв щодо призначення/перерахунку/продовження страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням.

Для того щоб одержати страхові виплати, потерпілі або члени їх сімей, які авторизувалися на вебпорталі електронних послуг ПФУ за кваліфікованим електронним підписом (КЕП), можуть подати онлайн заяву:

  • про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати:
    • у зв’язку з нещасним випадком (профхворюванням);
    • у зв’язку зі смертю годувальника;
  • про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язані з цим ритуальні послуги;
  • про здійснення страхової виплати — поновлення або добровільне припинення виплати, виплата недоотриманих страхових сум тощо;
  • про компенсацію витрат — компенсація проїзду, витрат на житло.

Алгоритм дій

  1. Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ за допомогою КЕП.
  2.  У особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Комунікації з ПФУ» оберіть опцію «Заява на страхову виплату».
  3. Надайте згоду на дистанційне інформування та натисніть кнопку «Продовжити».
  4.  У вікні «Заяви на страхову виплату», що спливає, з наданого переліку оберіть тип заяви, яка вам потрібна.
  5. У заяві заповніть усі обов’язкові поля, позначені зірочкою:
    • внесіть загальні та адресні дані заявника;
    • зазначте інформацію про страховий випадок;
    • вкажіть дані для призначення страхової виплати;
    • додайте скан-копії необхідних документів (розд. V Порядку призначення, перерахування та проведення страхових виплат, затвердженому постановою правління ФССУ від 19.07.2018 № 11).
  6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних і натисніть кнопку «Сформувати заяву».
  7. Перевірте дані сформованої заяви, підпишіть КЕП і надішліть до ПФУ.

Страхові виплати онлайн: як працювати з сервісом ПФУ?Скачайте акт про нещасний випадок, пов'язаний з виробництвом

Джерело: ПФУ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок розслідування нещасних випадків на виробництві

У разі настання нещасних випадків, які завдали шкоди робітникам або іншим людям, роботодавець зобов'язаний вжити всіх зусиль для організації неупередженої та повної перевірки обставин таких подій. У статті розповідаємо не лише про загальну процедуру розслідування нещасних випадків, а й про те, як провести розслідування в умовах воєнного стану.
148126

Основні причини виробничого травматизму в Україні

Знаючи про найчастіші причини нещасних випадків, простіше організовувати систему профілактики виробничого травматизму, встановити контроль за тими ділянками робіт та параметрами виробничого середовища, які є підстави вважати найбільш травмонебезпечними.
53081

Акт про нещасний випадок, пов'язаний з виробництвом

Акт розслідування нещасного випадку за формою Н-1 допоможе оформити факт нещасного випадку на підприємстві. Як заповнювати форму акта Н-1, які дані потрібно вказати, скільки років зберігати документ, яким органам надіслати — далі у статті.
139506

Службове розслідування порушень вимог безпеки

Якщо порушення вимог безпеки на виробництві спричинило негативні наслідки, зокрема призвело до матеріальних збитків або травмування працівника, роботодавець може ініціювати службове розслідування. У статті підкажемо, як проводити службове розслідування та надамо зразки супутніх документів.
83229

Аварія на виробництві

Аварія на підприємстві: порядок дій при виникненні аварії, процедура розслідування аварії, утворення комісії з розслідування, строки розслідування аварій та інша важлива інформація.
30892

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді