Електронні трудові книжки запроваджено

Блок під заголовком новини 1Підпишіться на Telegram-канал Служба охорони праці. Новини! Оперативно й без зайвого шуму інформуємо про важливе

Протягом п'яти років паперова та електронна трудові книжки діятимуть паралельно

Електронні трудові книжки запроваджено

В Україні набув чинності Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі». Таким чином, з 10 червня система електронних трудових книжок вже запрацювала.

Як установити відповідність назв професій Класифікатору професій

У Міністерстві соціальної політики пояснили, що це допоможе при втраті трудової книжки, пошкодженні, помилках та внесенні недостовірних відомостей до цього документа, а також спростить доступ до інформації про трудовий або страховий стаж.

Наразі паперові трудові книжки використовуються для обчислення спеціального стажу, для підтвердження стажу у відповідній сфері тощо. За допомогою електронної трудової книжки необхідну інформацію можна отримати на порталі Пенсійного фонду України.

Електронні трудові книжки запроваджено Як відбувається призначення пенсії за віком на пільгових умовах

Зауважимо, з 2004 року призначення пенсійних виплат здійснюється за даними обліку трудової діяльності працівника у Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Законом встановлено, що відсутні відомості про трудову діяльність, які є в паперових трудових книжках та відсутні в електронному вигляді, будуть вноситись до Держреєстру протягом 5 років. Тож впродовж періоду враховуватиметься як паперова трудова книжка, так і її електронна форма. Якщо у людини є трудовий стаж до 2004 року, внести цю інформацію в електронний реєстр можна або самостійно, або за допомогою роботодавця.

Електронні трудові книжки запроваджено Надомна робота в Україні: особливості оформлення

Переглянути ж інформацію про себе можна на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Доступ роботодавців до електронних даних буде здійснюватися у випадках, передбачених законодавством.

Джерело: Кабінет Міністрів України

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про навчання з питань охорони праці

Скачайте зразок наказу про організацію навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві. Цей зразок, розроблений експертом, можна швидко адаптувати до умов вашого підприємства
33167

Як здійснюється навчання з питань охорони праці посадових осіб

Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб є важливою складовою в системі охорони праці. Роботодавцю потрібно організувати відповідне навчання з питань охорони праці посадових осіб, трудові обов’язки яких пов’язані з організацією робіт на підприємстві. Дізнайтесь про все необхідне зі статті
21682

Зразок наказу про затвердження інструкцій з охорони праці в школі

Для затвердження інструкцій з охорони праці в школі керівник навчально-виховного закладу видає відповідний наказ. Пропонуємо скачати приклад такого наказу та ознайомитись із корисною тематичною інформацією
36959

Типове положення про навчання з питань охорони праці

Вимоги Типового положення про навчання з питань охорони праці стосуються організації навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників підприємства. Дізнайтесь про все, що необхідно знати, далі у статті
45102

Що таке охорона праці: організація, підпорядкування, фінансування, контроль

Організація охорони праці на підприємстві — це цілісна система прав, обов’язків та повноважень суб’єктів виробничого процесу, процедур, спрямованих на дотримання безпечного рівня виробництва, правил та нормативних вимог, які регулюють питання найманої праці
105177

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді