Електронні трудові книжки запроваджено

Протягом п'яти років паперова та електронна трудові книжки діятимуть паралельно

Електронні трудові книжки запроваджено

В Україні набув чинності Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі». Таким чином, з 10 червня система електронних трудових книжок вже запрацювала.

Як установити відповідність назв професій Класифікатору професій

У Міністерстві соціальної політики пояснили, що це допоможе при втраті трудової книжки, пошкодженні, помилках та внесенні недостовірних відомостей до цього документа, а також спростить доступ до інформації про трудовий або страховий стаж.

Наразі паперові трудові книжки використовуються для обчислення спеціального стажу, для підтвердження стажу у відповідній сфері тощо. За допомогою електронної трудової книжки необхідну інформацію можна отримати на порталі Пенсійного фонду України.

Електронні трудові книжки запроваджено Як відбувається призначення пенсії за віком на пільгових умовах

Зауважимо, з 2004 року призначення пенсійних виплат здійснюється за даними обліку трудової діяльності працівника у Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Законом встановлено, що відсутні відомості про трудову діяльність, які є в паперових трудових книжках та відсутні в електронному вигляді, будуть вноситись до Держреєстру протягом 5 років. Тож впродовж періоду враховуватиметься як паперова трудова книжка, так і її електронна форма. Якщо у людини є трудовий стаж до 2004 року, внести цю інформацію в електронний реєстр можна або самостійно, або за допомогою роботодавця.

Електронні трудові книжки запроваджено Надомна робота в Україні: особливості оформлення

Переглянути ж інформацію про себе можна на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Доступ роботодавців до електронних даних буде здійснюватися у випадках, передбачених законодавством.

Джерело: Кабінет Міністрів України

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дистанційна робота під час воєнного стану

Існує декілька способів, як організувати роботу працівників під час воєнного стану. Один із можливих варіантів — перевести працівників на дистанційну роботу. Дізнайтеся, як це зробити із дотриманням чинного законодавства.
21291

Якими мають бути дії працівників під час повітряної тривоги

Як роботодавці мають діяти під час повітряної тривоги? Дізнайтеся, чи зобов’язані працівники йти до бомбосховища під час повітряної тривоги, що має зробити роботодавець, щоб забезпечити їхню безпеку, та хто відповідатиме у разі постраждалих.
14325

Гарантії прав працівників на охорону праці

Дізнайтеся, які права на охорону праці мають працівники при укладанні трудового договору і як вони можуть забезпечити своє здоров'я на робочому місці. З'ясуйте, які умови роботодавець зобов’язаний виконати, щоб гарантувати безпечну працю.
625

Види засобів підмощування

Подбайте про безпечну організацію робочих місць. Зокрема, перевірте, чи правильно експлуатуєте засоби підмощування. Ділимося порадами, як це зробити правильно.
4838

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді