Проект наказу Мінсоцполітики «Про затвердження Правил охорони праці для працівників, зайнятих на цукровому виробництві» розроблено Державною службою України з питань праці відповідно до статті 43 Конституції України та Закону України «Про охорону праці».
Чинні на сьогодні Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в цукровій промисловості, що затверджені постановою Президії ЦК Профспілки робітників харчової промисловості від 30.04.1972 (протокол № 4) та Міністерством харчової промисловості СРСР 19.09.1972 (НПАОП 15.8-1.28-72), потребують перегляду та доопрацювання з метою приведення їх у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Пропозиції та зауваження до зазначеного проекту наказу приймаються протягом одного місяця з дня оприлюднення за адресою: Державна служба України з питань праці, 01601, м. Київ, вул. Десятинна, 14; e-mail: [email protected]; факс/тел.: (044) 279-05-52.
Перегляньте:
За інформацією Держслужби
Для досягнення безперервного та безпечного стану виробничого процесу роботодавцю потрібно організувати відповідне навчання з питань охорони праці посадових осіб, трудові обов’язки яких пов’язані з загальною організацією здійснення робіт на підприємстві.
Що таке система управління охороною праці на підприємстві або СУОП та для чого її впроваджувати? Які питання повинна регулювати ця система та як визначити її ефективність? Дізнайтеся більше зі статті.
Які бувають види перевірок знань з електробезпеки, хто з працівників та з якою періодичністю має їх проходити, як організувати перевірку знань з електробезпеки. Про все це — далі у статті.
Повторний інструктаж з охорони праці: кому проводити, які матеріали використовувати під час занять, як правильно вчинити, якщо працівник перебував у відпустці або хворів у день проведення повторного інструктажу.
Як має бути організована робота з охорони праці в закладах освіти? Які обов’язки мають посадові особи щодо забезпечення безпечних та нешкідливих умов навчання? Всі ці питання урегульовані у Положенні про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти.