Як підтвердити пільговий стаж, якщо підприємство ліквідовано

Блок під заголовком новини 1Підпишіться на Telegram-канал Служба охорони праці. Новини! Оперативно й без зайвого шуму інформуємо про важливе

Пенсійний Фонд нагадав, як підтвердити періоди роботи для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років у разі ліквідації підприємства без правонаступника

Пенсійний Фонд нагадав, як підтвердити періоди роботи для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років у разі ліквідації підприємства без правонаступника.

Постановою правління Пенсійного фонду України від 10.11.2006 № 18-1 затверджено Порядок підтвердження періодів роботи, які зараховуються в трудовий стаж для призначення пенсій на пільгових умовах або за вислугу років, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 24.11.2006 за № 1231/1310 (далі – Порядок), яким визначено механізм підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, у випадку ліквідації підприємств, установ або організацій без визначення правонаступника.

Згідно із пунктом 11 Порядку, для підтвердження стажу роботи до органів Пенсійного фонду України за місцем проживання необхідно надати наступні документи:

1) заяву про підтвердження стажу роботи;

2) довідку з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців про ліквідацію підприємства, установи, організації;

3) трудову книжку;

4) документи, видані архівними установами, а саме:

- довідку про заробітну плату (за весь період пільгової роботи);

- копії документів про проведення атестації робочих місць (у разі її проведення);

- копії документів про переведення на іншу роботу, на роботу з неповним робочим днем, про надання відпусток без збереження заробітної плати (в разі відсутності - довідку про їх відсутність);

5) та інші документи, які можуть підтвердити виконання робіт, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Навчання з питань охорони праці

Провести навчання з охорони праці та перевірку знань за його результатами — одне із завдань служби охорони праці підприємства. Дізнайтеся про організацію та види навчання з питань охорони праці, а також завантажте готові зразки необхідних документів
124031

Наказ про навчання з питань охорони праці

Скачайте зразок наказу про організацію навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві. Цей зразок, розроблений експертом, можна швидко адаптувати до умов вашого підприємства
33221

Як здійснюється навчання з питань охорони праці посадових осіб

Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб є важливою складовою в системі охорони праці. Роботодавцю потрібно організувати відповідне навчання з питань охорони праці посадових осіб, трудові обов’язки яких пов’язані з організацією робіт на підприємстві. Дізнайтесь про все необхідне зі статті
21712

Зразок наказу про затвердження інструкцій з охорони праці в школі

Для затвердження інструкцій з охорони праці в школі керівник навчально-виховного закладу видає відповідний наказ. Пропонуємо скачати приклад такого наказу та ознайомитись із корисною тематичною інформацією
36987

Типове положення про навчання з питань охорони праці

Вимоги Типового положення про навчання з питань охорони праці стосуються організації навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників підприємства. Дізнайтесь про все, що необхідно знати, далі у статті
45139

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді