Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2015 № 101 затверджено Типові положення про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту
Постановою КМУ від 11.03.2015 № 101 затверджено Типові положення про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту:
- Типове положення про функціональну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту, яке визначає основи створення функціональної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, її склад, завдання та рівні. У цьому Положенні термін «функціональна підсистема» вживається у значенні складової частини єдиної державної системи цивільного захисту, до якої входять органи управління та підпорядковані їм сили цивільного захисту, суб’єкти господарювання, які виконують завдання цивільного захисту;
- Типове положення про територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту, яке визначає основи створення територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, її склад, завдання та рівні. У цьому Положенні термін «територіальна підсистема» вживається у значенні складової частини єдиної державної системи цивільного захисту, яка створюється в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі і до якої входять ланки територіальної підсистеми, органи управління та підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб’єкти господарювання, які виконують завдання цивільного захисту.
Постанова набрала чинності 27.03.2015.
Для розслідування нещасних випадків, що не підлягають спеціальному розслідуванню, за наказом роботодавця на підприємстві утворюється комісія з розслідування нещасного випадку. Детальніше про склад комісії, її обов’язки і повноваження та про особливості створення комісії під час війни дізнайтеся зі статті.
Робота, пов’язана з керуванням транспортними засобами, вимагає підвищеної концентрації уваги, що часто призводить до надмірного емоційного та нервового напруження. Тому так важливо правильно урегулювати робочий час та час відпочинку водіїв.
Інженер з охорони праці не займається законотворчістю, однак опрацювання нормативної бази — складова його роботи. Він має знати, які існують нормативно-правові акти з охорони праці та як їх правильно застосовувати. Про основні нормативні документи з охорони праці — далі у статті.
Одним із основних видів контролю за станом охорони праці на підприємстві є триступеневий адміністративно-громадський контроль. Хто та як має його організувати? Чи обов’язково всім підприємствам дотримуватись триступеневої схеми контролю, — роз'яснюємо у статті.
Інструкції з охорони праці в закладі освіти — це локальні нормативно-правові акти, що визначають обов’язкові вимоги безпеки, яких повинні дотримувати працівники навчальних закладів. У статті ви знайдете зразки інструкцій з охорони праці в школі. За потреби адаптуйте їх до умов вашого навчального закладу