Будьте уважні й не застосовуйте в роботі документи, які втратили чинність.
Нормативні акти й інші документи з ОП, які мають бути на підприємстві
23 вересня 2020 року Уряд розпорядженням № 1143-р скасував ряд актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади як такі, що втратили актуальність та не відповідають законодавству.
Серед 36 документів, зокрема:
- Перелік прав посадових осіб (державних інспекторів) системи Державного комітету України по нагляду за охороною праці, затверджений головою Держпраці 12.11.1993;
- Типове положення про державну інспекцію охорони праці Державного комітету України по нагляду за охороною праці, затверджене наказом Держпраці від 19.06.1995 № 92.
Таке рішення дозволяє очистити правове поле від неактуальних і застарілих нормативно-правових актів та допоможе зменшити ризик порушення законодавства у відповідних сферах.
Як ви ставитесь до такого рішення КМУ? ☕️ Обговоримо
Існує декілька способів, як організувати роботу працівників під час воєнного стану. Один із можливих варіантів — перевести працівників на дистанційну роботу. Дізнайтеся, як це зробити із дотриманням чинного законодавства.
Як роботодавці мають діяти під час повітряної тривоги? Дізнайтеся, чи зобов’язані працівники йти до бомбосховища під час повітряної тривоги, що має зробити роботодавець, щоб забезпечити їхню безпеку, та хто відповідатиме у разі постраждалих.
Дізнайтеся, які права на охорону праці мають працівники при укладанні трудового договору і як вони можуть забезпечити своє здоров'я на робочому місці. З'ясуйте, які умови роботодавець зобов’язаний виконати, щоб гарантувати безпечну працю.
Подбайте про безпечну організацію робочих місць. Зокрема, перевірте, чи правильно експлуатуєте засоби підмощування. Ділимося порадами, як це зробити правильно.
Що робити роботодавцю, якщо на території підприємства працівника покусали собаки? Дізнайтеся, чому це вважається нещасним випадком, та які дії має вжити роботодавець