У зв’язку з послабленням карантинних обмежень працівники офісів повертаються на робочі місця. Щоб не допустити розповсюдження інфекцій в приміщенні, працівники, відвідувачі та роботодавці мають дотримуватись протиепідемічних правил.
![Правила роботи в офісах під час карантину від МОЗ Правила роботи в офісах під час карантину від МОЗ](/images/news/2020/05_2020/SOP_27_05-min.png)
Головний санітарний лікар України постановою від 09.05.2020 р. № 16 затвердив рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів у офісних приміщеннях в період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).
Згідно з правилами роботодавцю необхідно:
- забезпечити офіс рідким милом, антисептиками, паперовими рушниками;
- організувати місце на вході для обробки рук антисептиком;
- нанести маркування дистанції в 1,5 метра перед входом до офісу;
- проводити вологе прибирання та провітрювання кожні дві години;
- організувати централізований збір використаних ЗІЗ;
- тимчасово відсторонити від робіт осіб з групи ризику.
Готові документи для організації профілактичних заходів проти COVID-19Працівники офісів мають:
- проходити температурний скринінг перед початком зміни або робочого дня;
- обовʼязково використовувати маски в приміщенні;
- регулярно мити руки рідким милом;
- регулярно обробляти руки антисептиком;
- уникати контактів з людьми, які мають симптоми респіраторних захворювань.
Протиепідемічних правил повинні дотримуватись також відвідувачі та гості офісів.
Працівник захворів на коронавірус: чи «виробничий» нещасний випадок
![Правила роботи в офісах під час карантину від МОЗ Правила роботи в офісах під час карантину від МОЗ](/images/news/2020/05_2020/bezpeka_ofis_SOP_min-min.jpg)
Елеватори входять у новий сезон роботи в умовах війни. Поряд з небезпеками воєнного стану, періодичних обстрілів та аварійних відключень електроенергії на підприємства чатують і традиційні небезпеки. Тому роботодавцям необхідно забезпечити постійний нагляд за безпекою на робочих місцях та організовувати технологічний процес відповідно до вимог нормативно - правових актів з охорони праці (далі – НПАОП).
У цій статті розглянемо основні загрози, які виникають під час блекауту, а також рекомендації як підготуватися до блекаутів, щоб убезпечити працівників підприємства від травмувань та інших наслідків, пов’язаних із можливими непередбачуваними відключеннями електроенергії.
Комісію з питань охорони праці створюють як консультативно-дорадчий орган, у якому представники адміністрації і профспілок спільно вирішують питання безпеки, гігієни праці, виробничого середовища. Про те, як створити таку комісію і організувати її роботу, — далі.
Зі статті ви дізнаєтеся, чи існують вимоги, обмеження та ризики, які мають враховуватися під час ручного переміщення вантажів працівниками жіночої статі. Також ознайомитеся з нормами підіймання і переміщення важких речей жінками.
В останні два тижні в Україні встановилася надзвичайно спекотна погода, а отже роботодавцям час подбати про належні умови праці під час роботи в спеку. Зі статті ви дізнаєтеся, за якої температури дозволено виконувати різні види робіт, як запобігти перегріванню організму, а також знайдете зразки супровідних документів.