Правила роботи в офісах під час карантину від МОЗ

Блок під заголовком новини 1Підпишіться на Telegram-канал Служба охорони праці. Новини! Оперативно й без зайвого шуму інформуємо про важливе

У зв’язку з послабленням карантинних обмежень працівники офісів повертаються на робочі місця. Щоб не допустити розповсюдження інфекцій в приміщенні, працівники, відвідувачі та роботодавці мають дотримуватись протиепідемічних правил.

Правила роботи в офісах під час карантину від МОЗ

Головний санітарний лікар України постановою від 09.05.2020 р. № 16 затвердив рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів у офісних приміщеннях в період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).


Згідно з
правилами роботодавцю необхідно:

  • забезпечити офіс рідким милом, антисептиками, паперовими рушниками;
  • організувати місце на вході для обробки рук антисептиком;
  • нанести маркування дистанції в 1,5 метра перед входом до офісу;
  • проводити вологе прибирання та провітрювання кожні дві години;
  • організувати централізований збір використаних ЗІЗ;
  • тимчасово відсторонити від робіт осіб з групи ризику.
Готові документи для організації профілактичних заходів проти COVID-19

Працівники офісів мають:

  • проходити температурний скринінг перед початком зміни або робочого дня;
  • обовʼязково використовувати маски в приміщенні;
  • регулярно мити руки рідким милом;
  • регулярно обробляти руки антисептиком;
  • уникати контактів з людьми, які мають симптоми респіраторних захворювань.

Протиепідемічних правил повинні дотримуватись також відвідувачі та гості офісів.

Правила роботи в офісах під час карантину від МОЗ Працівник захворів на коронавірус: чи «виробничий» нещасний випадок

Правила роботи в офісах під час карантину від МОЗ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Організовуємо навчання з охорони праці посадових осіб

Для досягнення безперервного та безпечного стану виробничого процесу роботодавцю потрібно організувати відповідне навчання з питань охорони праці посадових осіб, трудові обов’язки яких пов’язані з загальною організацією здійснення робіт на підприємстві.
20321

Cистема управління охороною праці (СУОП)

Що таке система управління охороною праці на підприємстві або СУОП та для чого її впроваджувати? Які питання повинна регулювати ця система та як визначити її ефективність? Дізнайтеся більше зі статті.
53092

Як відбувається перевірка знань з електробезпеки

Які бувають види перевірок знань з електробезпеки, хто з працівників та з якою періодичністю має їх проходити, як організувати перевірку знань з електробезпеки. Про все це — далі у статті.
42954

Особливості проведення повторного інструктажу з охорони праці

Повторний інструктаж з охорони праці: кому проводити, які матеріали використовувати під час занять, як правильно вчинити, якщо працівник перебував у відпустці або хворів у день проведення повторного інструктажу.
113529

Положення про організацію роботи з охорони праці в закладах освіти

Як має бути організована робота з охорони праці в закладах освіти? Які обов’язки мають посадові особи щодо забезпечення безпечних та нешкідливих умов навчання? Всі ці питання урегульовані у Положенні про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти.
32655

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді