Правила роботи в офісах під час карантину від МОЗ

У зв’язку з послабленням карантинних обмежень працівники офісів повертаються на робочі місця. Щоб не допустити розповсюдження інфекцій в приміщенні, працівники, відвідувачі та роботодавці мають дотримуватись протиепідемічних правил.

Правила роботи в офісах під час карантину від МОЗ

Головний санітарний лікар України постановою від 09.05.2020 р. № 16 затвердив рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів у офісних приміщеннях в період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).


Згідно з
правилами роботодавцю необхідно:

  • забезпечити офіс рідким милом, антисептиками, паперовими рушниками;
  • організувати місце на вході для обробки рук антисептиком;
  • нанести маркування дистанції в 1,5 метра перед входом до офісу;
  • проводити вологе прибирання та провітрювання кожні дві години;
  • організувати централізований збір використаних ЗІЗ;
  • тимчасово відсторонити від робіт осіб з групи ризику.
Готові документи для організації профілактичних заходів проти COVID-19

Працівники офісів мають:

  • проходити температурний скринінг перед початком зміни або робочого дня;
  • обовʼязково використовувати маски в приміщенні;
  • регулярно мити руки рідким милом;
  • регулярно обробляти руки антисептиком;
  • уникати контактів з людьми, які мають симптоми респіраторних захворювань.

Протиепідемічних правил повинні дотримуватись також відвідувачі та гості офісів.

Правила роботи в офісах під час карантину від МОЗ Працівник захворів на коронавірус: чи «виробничий» нещасний випадок

Правила роботи в офісах під час карантину від МОЗ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дотримання вимог охорони праці на елеваторах

Елеватори входять у новий сезон роботи в умовах війни. Поряд з небезпеками воєнного стану, періодичних обстрілів та аварійних відключень електроенергії на підприємства чатують і традиційні небезпеки. Тому роботодавцям необхідно забезпечити постійний нагляд за безпекою на робочих місцях та організовувати технологічний процес відповідно до вимог нормативно - правових актів з охорони праці (далі – НПАОП).
32

Потенційні загрози під час відключень світла на підприємстві

У цій статті розглянемо основні загрози, які виникають під час блекауту, а також рекомендації як підготуватися до блекаутів, щоб убезпечити працівників підприємства від травмувань та інших наслідків, пов’язаних із можливими непередбачуваними відключеннями електроенергії.
397

Комісія з питань охорони праці: завдання та обов'язки

Комісію з питань охорони праці створюють як консультативно-дорадчий орган, у якому представники адміністрації і профспілок спільно вирішують питання безпеки, гігієни праці, виробничого середовища. Про те, як створити таку комісію і організувати її роботу, — далі.
11894

Обмеження та вимоги під час ручного переміщення вантажів працівниками жіночої статі

Зі статті ви дізнаєтеся, чи існують вимоги, обмеження та ризики, які мають враховуватися під час ручного переміщення вантажів працівниками жіночої статі. Також ознайомитеся з нормами підіймання і переміщення важких речей жінками.
63

Режим праці влітку у спекотних умовах

В останні два тижні в Україні встановилася надзвичайно спекотна погода, а отже роботодавцям час подбати про належні умови праці під час роботи в спеку. Зі статті ви дізнаєтеся, за якої температури дозволено виконувати різні види робіт, як запобігти перегріванню організму, а також знайдете зразки супровідних документів.
47342

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді