Внесено зміни до критеріїв оцінки ступеня ризику у сфері залізничного транспорту

Блок під заголовком новини 1Підпишіться на Telegram-канал Служба охорони праці. Новини! Оперативно й без зайвого шуму інформуємо про важливе

Уряд виклав у новій редакції Критерії оцінки ступеня ризику від провадження господарської діяльності у сфері залізничного транспорту та визначення періодичності здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державною інспекцією з безпеки на наземному транспорті

Уряд виклав у новій редакції Критерії оцінки ступеня ризику від провадження господарської діяльності у сфері залізничного транспорту та визначення періодичності здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державною інспекцією з безпеки на наземному транспорті. Зміни затверджено постановою Кабміну від 05.08.2015 № 554.

До критеріїв оцінки ризику відносяться:

  • кількість залізничних транспортних подій (катастроф, аварій, серйозних інцидентів, інцидентів), у тому числі сходження з рейок залізничного рухомого складу;
  • кількість осіб, які постійно або тимчасово можуть перебувати одночасно на об’єкті залізничного транспорту;
  • кількість залізничного рухомого складу та протяжність колій;
  • належність суб’єкта господарювання до суб’єктів відносин перевезення вантажів та/або суб’єктів, які провадять допоміжні види діяльності, пов’язані з перевезенням вантажів, або здійснюють управління залізничним транспортом загального користування.

За цими критеріями суб’єкти господарювання поділяють на три групи: з високим, середнім та незначним ступенем ризику. Відповідно до ступеня ризику визначено періодичність планових заходів державного нагляду.

Якщо за результатами двох останніх планових перевірок не виявлено фактів порушення суб’єктом господарювання вимог нормативно-правових актів щодо забезпечення безпеки руху на залізничному транспорті, наступна планова перевірка такого суб’єкта проводиться не раніше ніж через період часу, встановлений для відповідного ступеня ризику, збільшений у 1,5 раза.

Читайте на порталі
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Положення про службу охорони праці

Типове положення про службу охорони праці є одним з основних нормативно-правових актів з управління охороною праці на підприємстві. Дізнайтесь зі статті про основні вимоги цього положення
42462

Знаки безпеки з охорони праці

Основною метою застосування знаків безпеки є інформування працівників щодо порядку експлуатації обладнання та дозволеної поведінки у промислових приміщеннях. Які існують види знаків безпеки на виробництві, для чого на підприємствах використовують знаки безпеки та сигнальні кольори, та які вимоги щодо них передбачені у законодавстві — далі у статті
85970

Роз'яснення про вимоги правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт

З роз'яснень експерта дізнаєтесь, як організувати ці роботи відповідно до правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, які вимоги безпеки при вантажно-розвантажувальних роботах мають знати всі, як розробити й затвердити необхідну документацію та зможете скачати готові зразки
38147

Комплексні заходи з охорони праці

Комплексні заходи з охорони праці розробляють для запобігання випадкам виробничого травматизму на підприємстві, підвищення наявного рівня охорони праці. Дізнайтеся, хто розробляє комплексні заходи з охорони праці на підприємстві, що в них передбачити та чи нестиме роботодавець відповідальність за їх невиконання
75421

Спеціальне навчання з охорони праці

В яких випадках працівникам підприємства проводиться спеціальне навчання і перевірка знань з питань охорони праці? Які документи необхідні? Як це врегульовано у законодавстві? Дізнайтеся відповіді зі статті
40003

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді