Внесено зміни до критеріїв оцінки ступеня ризику у сфері залізничного транспорту

Уряд виклав у новій редакції Критерії оцінки ступеня ризику від провадження господарської діяльності у сфері залізничного транспорту та визначення періодичності здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державною інспекцією з безпеки на наземному транспорті

Уряд виклав у новій редакції Критерії оцінки ступеня ризику від провадження господарської діяльності у сфері залізничного транспорту та визначення періодичності здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державною інспекцією з безпеки на наземному транспорті. Зміни затверджено постановою Кабміну від 05.08.2015 № 554.

До критеріїв оцінки ризику відносяться:

  • кількість залізничних транспортних подій (катастроф, аварій, серйозних інцидентів, інцидентів), у тому числі сходження з рейок залізничного рухомого складу;
  • кількість осіб, які постійно або тимчасово можуть перебувати одночасно на об’єкті залізничного транспорту;
  • кількість залізничного рухомого складу та протяжність колій;
  • належність суб’єкта господарювання до суб’єктів відносин перевезення вантажів та/або суб’єктів, які провадять допоміжні види діяльності, пов’язані з перевезенням вантажів, або здійснюють управління залізничним транспортом загального користування.

За цими критеріями суб’єкти господарювання поділяють на три групи: з високим, середнім та незначним ступенем ризику. Відповідно до ступеня ризику визначено періодичність планових заходів державного нагляду.

Якщо за результатами двох останніх планових перевірок не виявлено фактів порушення суб’єктом господарювання вимог нормативно-правових актів щодо забезпечення безпеки руху на залізничному транспорті, наступна планова перевірка такого суб’єкта проводиться не раніше ніж через період часу, встановлений для відповідного ступеня ризику, збільшений у 1,5 раза.

Читайте на порталі

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Охорона праці на підприємствах з підвищеним рівнем шуму

Дізнайтесь зі статті, як виробничий шум впливає на здоров’я працівників та які професії в зоні ризику. Ознайомтесь з сучасними засобами індивідуального захисту та організацією профілактики на підприємствах із підвищеним рівнем шуму.
609

Позаплановий інструктаж з охорони праці

В яких випадках з працівниками потрібно проводити позаплановий інструктаж з охорони праці та хто має право вимагати його проведення? З яких частин складається позаплановий інструктаж? Що буде, якщо працівник не пройде його? Відповіді — далі.
96938

Помилки в охороні праці: людський чинник

Розгляньмо в статті детальніше основні фактори та причини виникнення помилок в охороні праці. А також, як здійснити підготовку інструктажів з охорони праці на підприємствах, в установах, а також для навчальних занять із працівниками.
342

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді