А на вашому підприємстві є аптечка?

Роботодавець має створити одне або кілька приміщень для надання першої медичної допомоги. Ці приміщення повинні бути забезпечені необхідним обладнанням і матеріалами. Крім того, засоби, що використовуються для надання першої допомоги, повинні бути в наявності в усіх місцях, де цього вимагають умови праці.

Читайте на порталі: Аптечка на підприємстві

Обов'язкова наявність аптечок і перелік засобів, які повинні в них міститися, на тих чи інших підприємствах передбачено нормативно-правовими актами, зокрема:

  • розпорядженням КМУ «Про заходи щодо запобігання травматизму і вдосконалення порядку подання першої медичної допомоги потерпілим внаслідок дорожньо-транспортних подій» від 07.05.1998 № 291-р;
  • наказом МОЗ «Про затвердження переліків лікарських засобів у медичних аптечках транспортних засобів» від 07.07.1998 № 187;
  • п. 42 Інструкції по санітарному утриманню приміщень і обладнання виробничих підприємств, затв. Головним санітарно-епідеміологічним управлінням Міністерства охорони здоров'я СРСР від 31.12.1966 № 658-66;
  • Санитарными правилами для предприятий общественного питания, включая кондитерские цехи и предприятия, вырабарывающие мягкое мороженое (СанПіН 42-123-5777-91) від 19.03.1991 і т.д.

Звертаємо увагу, що законодавством не визначено єдиного поняття терміну «аптечка». Однак, керуючись джерелами теорії медичної науки, аптечка є набором лікарських засобів, інструментів та приладів, призначених для надання першої медичної допомоги. Її зміст залежить від специфіки діяльності підприємства, і його визначає сам роботодавець, якщо це не визначено окремими нормативно-правовими актами.

Джерело: Лист Держпраці від 18.11.2016 № 11506/1/4.4-ДП-16.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Чи мають працівники право не працювати під час повітряної тривоги

Чи оплачується робота під час повітряної тривоги? Який штраф за роботу під час повітряної тривоги? Які дії працівників під час повітряної тривоги? Відповіді на ці питання та все про те, як створити безпечні умови праці під час повітряної тривоги – у статті.
96

Порядок затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки

Які обов’язки для керівників підприємств та осіб, котрі проводять навчання, передбачені документом? Та як за новим порядком проводити інструктажі з пожежної безпеки — розкажемо у статті.
5223

Організація навчання працівників з електробезпеки

Які існують форми навчання працівників, котрі обслуговують електроустановки споживачів, якими документами має бути врегульоване таке навчання. Більше про навчання та інструктаж працівників з електробезпеки — у статті.
19097

Розробляємо План роботи служби охорони праці

Для ефективної роботи служба охорони праці розробляє план заходів з охорони праці. Які питання мають бути охоплені в ньому, які заходи та терміни передбачені? Скачайте план роботи служби з охорони праці, підготовлений експертом, та дізнайтеся відповіді на ці та інші актуальні питання.
38455

Вимоги до організації робочого місця працівника з охорони праці

Організація робочого місця працівника з охорони праці є важливим аспектом забезпечення безпеки на робочому місці. Що таке робоче місце та робоча зона? Як має виглядати безпечне робоче місце? Чи є санітарно-гігієнічні вимоги до робочого місця? Якою має бути площа робочого місця на одного працівника? Відповіді на ці питання та все про вимоги до організації робочого місця – у статті.
192

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді