Переробка положення про систему управління охороною праці

1651
Автор
експерт з охорони праці, Київ

Запитання

Чи потрібно переробляти положення про систему управління охороною праці (СУОП) на підприємстві, якщо змінилися посадові особи та директор підприємства?

Відповідь

У цьому питанні керуйтеся Порядком опрацювання і затвердження роботодавцем нормативних актів з охорони праці, що діють на підприємстві, затвердженим наказом Держнаглядохоронпраці від 21.12.1993 № 132 (далі — Порядок).

Система управління охороною праці на підприємстві кнопки

Порядок не передбачає необхідності розробляти нове положення про СУОП, якщо на підприємстві змінилися посадові особи, зокрема директор.

Згідно з пунктом 2.10 Порядку роботодавець зобов’язаний:

  • установити систематичний контроль за відповідністю нормативних актів з охорони праці вимогам чинного законодавства;
  • своєчасно переглядати та вносити зміни або опрацювати й затвердити новий нормативний акт з охорони праці.

Оскільки нормативно-правові акти не визначають строк перегляду положення про СУОП, це питання розв’язує новий керівник підприємства.

Зверніть увагу, що нормативно-правові акти з охорони праці потрібно переглядати не рідше ніж раз на 10 років. Підстава — стаття 28 Закону про охорону праці.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Навчання з охорони праці

Одне із завдань служби охорони праці підприємства — провести навчання з охорони праці та перевірку знань за його результатами. Дізнайтеся про принципи організації та види навчання з питань охорони праці, а також завантажте готові зразки необхідних документів.
112804

Класифікація шкідливих і важких умов праці

Як здійснюють оцінку умов праці на робочих місцях, які бувають ступені шкідливих умов праці, якими нормативними документами затверджено переліки робіт зі шкідливими і важкими умовами праці — далі у статті.
108890

Експлуатуємо атракціонну техніку безпечно

Перед початком роботи атракціонних комплексів потрібно впевнитись у справності обладнання та компетентності персоналу щодо попередження нещасних випадків. Стаття допоможе розібратися, як організувати монтаж, техогляд і безпечну експлуатацію атракціонів, які дозвільні документи оформити, зокрема під час воєнного стану, і як забезпечити безпеку відвідувачів
2951

Температурний скринінг працівників: як запровадити

Проведення температурного скринінгу працівників — обов’язкова процедура профілактичних заходів. Як організувати температурний скринінг на підприємстві, хто має контролювати його та як скласти наказ про запровадження температурного скринінгу — відповідає експерт.
38158