Відповідь
Так, можна.
Електронний документообіг (обіг електронних документів) є сукупністю процесів створення, оброблення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, використання та знищення електронних документів, які виконують із застосуванням перевірки цілісності та у разі необхідності з підтвердженням факту одержання таких документів (ст. 9 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV).
Оформлюємо наряд-допуск на виконання робіт. Зразки документів
Порядок електронного документообігу визначають державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації всіх форм власності згідно із законодавством.
Тобто суб’єкт господарювання має розробити інструкцію щодо електронного документообігу на підприємстві.
Існує Типова інструкціяз документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затверджена постановою КМУ від 17.01.2018№ 55. Документ визначає порядок проходження електронного документа з моменту його створення або одержання і до моменту відправлення або передавання до архівного підрозділу установи, а також оперативний інформаційний обмін з використанням службової електронної пошти.
Електронні документи підписують, погоджують, засвідчують із застосуванням кваліфікованого електронного підпису або кваліфікованої електронної печатки.
На підприємстві необхідно скласти план-графік проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці. План-графік навчання з охорони праці доцільно розробити напередодні нового календарного року. Які вимоги до форми цього документа — дізнайтеся зі статті
Якщо на підприємстві стався нещасний випадок, необхідно не лише розслідувати його причини, а й вживати відповідних заходів для недопущення подібних інцидентів у майбутньому. Тому керівник підприємства повинен видати наказ про впровадження заходів, рекомендованих комісією з розслідування нещасного випадку, щоб запобігти подібному надалі
Наказ про створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці допоможе призначити членів комісії з перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві та визначити їхні обов'язки. Скачайте приклад наказу про створення комісії, розроблений експертом
Для затвердження інструкцій з охорони праці в школі керівник навчально-виховного закладу видає відповідний наказ. Пропонуємо скачати приклад такого наказу та ознайомитись із корисною тематичною інформацією
Зі статті ви дізнаєтеся, які є вимоги до заповнення журналу реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці. Також ви зможете скачати бланк з формою сторінок журналу та зразок його заповнення