Використання електронного підпису при оформленні наряду-допуску

2189

Запитання

Чи можна автоматизувати систему видачі нарядів-допусків — виписувати їх за допомогою комп'ютера, використовувати електронний підпис?

Відповідь

Так, можна.

Електронний документообіг (обіг електронних документів) є сукупністю процесів створення, оброблення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, використання та знищення електронних документів, які виконують із застосуванням перевірки цілісності та у разі необхідності з підтвердженням факту одержання таких документів (ст. 9 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV).

Оформлюємо наряд-допуск на виконання робіт. Зразки документів

Порядок електронного документообігу визначають державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації всіх форм власності згідно із законодавством.

Тобто суб’єкт господарювання має розробити інструкцію щодо електронного документообігу на підприємстві.

Існує Типова інструкціяз документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затверджена постановою КМУ від 17.01.2018№ 55. Документ визначає порядок проходження електронного документа з моменту його створення або одержання і до моменту відправлення або передавання до архівного підрозділу установи, а також оперативний інформаційний обмін з використанням службової електронної пошти.

Електронні документи підписують, погоджують, засвідчують із застосуванням кваліфікованого електронного підпису або кваліфікованої електронної печатки.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідейСтатичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

План-графік проведення навчання з охорони праці на підприємстві

На підприємстві необхідно скласти план-графік проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці. План-графік навчання з охорони праці доцільно розробити напередодні нового календарного року. Які вимоги до форми цього документа — дізнайтеся зі статті
71212

Наказ про вжиття заходів щодо запобігання нещасним випадкам на виробництві

Якщо на підприємстві стався нещасний випадок, необхідно не лише розслідувати його причини, а й вживати відповідних заходів для недопущення подібних інцидентів у майбутньому. Тому керівник підприємства повинен видати наказ про впровадження заходів, рекомендованих комісією з розслідування нещасного випадку, щоб запобігти подібному надалі
18592

Наказ про створення комісії з охорони праці для перевірки знань працівників підприємства

Наказ про створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці допоможе призначити членів комісії з перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві та визначити їхні обов'язки. Скачайте приклад наказу про створення комісії, розроблений експертом
33733

Зразок наказу про затвердження інструкцій з охорони праці в школі

Для затвердження інструкцій з охорони праці в школі керівник навчально-виховного закладу видає відповідний наказ. Пропонуємо скачати приклад такого наказу та ознайомитись із корисною тематичною інформацією
37028

Журнал інструктажів з охорони праці: як заповнювати

Зі статті ви дізнаєтеся, які є вимоги до заповнення журналу реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці. Також ви зможете скачати бланк з формою сторінок журналу та зразок його заповнення
249804