Використання електронного підпису при оформленні наряду-допуску
Запитання
Чи можна автоматизувати систему видачі нарядів-допусків — виписувати їх за допомогою комп'ютера, використовувати електронний підпис?
Відповідь
Так, можна.
Електронний документообіг (обіг електронних документів) є сукупністю процесів створення, оброблення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, використання та знищення електронних документів, які виконують із застосуванням перевірки цілісності та у разі необхідності з підтвердженням факту одержання таких документів (ст. 9 Закону України «Про електронні документи
Оформлюємо наряд-допуск на виконання робіт. Зразки документів
Порядок електронного документообігу визначають державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації всіх форм власності згідно
Тобто суб’єкт господарювання має розробити інструкцію щодо електронного документообігу на підприємстві.
Існує Типова інструкціяз документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затверджена постановою КМУ
Електронні документи підписують, погоджують, засвідчують із застосуванням кваліфікованого електронного підпису або кваліфікованої електронної печатки.