Відповідь
Так, можна.
Електронний документообіг (обіг електронних документів) є сукупністю процесів створення, оброблення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, використання та знищення електронних документів, які виконують із застосуванням перевірки цілісності та у разі необхідності з підтвердженням факту одержання таких документів (ст. 9 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV).
Оформлюємо наряд-допуск на виконання робіт. Зразки документів
Порядок електронного документообігу визначають державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації всіх форм власності згідно із законодавством.
Тобто суб’єкт господарювання має розробити інструкцію щодо електронного документообігу на підприємстві.
Існує Типова інструкціяз документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затверджена постановою КМУ від 17.01.2018№ 55. Документ визначає порядок проходження електронного документа з моменту його створення або одержання і до моменту відправлення або передавання до архівного підрозділу установи, а також оперативний інформаційний обмін з використанням службової електронної пошти.
Електронні документи підписують, погоджують, засвідчують із застосуванням кваліфікованого електронного підпису або кваліфікованої електронної печатки.
Для реєстрації усіх інструкцій з охорони праці, які вводяться в дію на підприємстві, потрібно завести Журнал реєстрації інструкцій з охорони праці. Скачайте готовий зразок такого журналу.
Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. Чинні нормативні акти ви знайдете в Покажчику нормативно-правових актів з охорони праці. Для зручності використовуйте сервіс для роботи.
У статті підкажемо, хто та як має розробляти інструкції з охорони праці на підприємстві, яку структуру повинен мати цей документ та які строки його перегляду передбачені у законодавстві.
Зі статті ви дізнаєтеся, як вести журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці, та які існують вимоги до заповнення журналу реєстрації інструктажів з охорони праці на робочому місці. Також ви зможете скачати бланк журналу та зразок його заповнення.
Для затвердження інструкцій з охорони праці керівник підприємства видає наказ «Про затвердження інструкцій з охорони праці». Скачайте приклад такого наказу, розроблений експертом.