Державна служба України з питань праці надає роз’яснення, чи має приватний підприємець, у якого є наймані працівники, вести кадрове діловодство?
Державна служба України з питань праці (Держпраці) надає роз’яснення, чи має приватний підприємець, у якого є наймані працівники, вести кадрове діловодство?
Відповідно до чинного законодавства, наголошує Держпраці, фізична особа-підприємець, яка використовує найману працю, є роботодавцем (або власником підприємства), а отже на нього покладається обов’язок щодо ведення всіх передбачених законодавством документів про працю, а саме:
- відомості про нарахування та виплату заробітної плати найманим працівникам;
- журнал реєстрації наказів;
- журнал обліку руху трудових книжок працівників та вкладишів до них;
- табелі використання робочого часу працівників;
- належно затверджений графік відпусток найманих працівників;
- посадові інструкції для найманих працівників та інші.
Порушникам вимог пожежної безпеки слід готуватися до відповідальності за свої дії. Про те, які саме штрафи за порушення вимог пожежної безпеки передбачені у чинному законодавстві — далі.
Хто повинен проходити перевірку знань з охорони праці та з якою періодичністю? Як відбувається така перевірка? Які зміни в організації проведення перевірки відбулися під час карантину? Усі відповіді — далі в статті.
Чинне законодавство вимагає, щоб працівники протягом трудової діяльності проходили навчання і перевірку знань з охорони праці та безпеки життєдіяльності. Про те, як організувати навчання і перевірку знань з охорони праці працівників закладів освіти, — далі у статті.
Для розслідування нещасних випадків, що не підлягають спеціальному розслідуванню, за наказом роботодавця на підприємстві утворюється комісія з розслідування нещасного випадку. Детальніше про склад комісії, її обов’язки і повноваження та про особливості створення комісії під час війни дізнайтеся зі статті.
За результатами атестації робочих місць за умовами праці видається наказ про її результати. Скачайте готовий зразок наказу про результати атестації робочих місць та за потреби адаптуйте його до особливостей вашого підприємства.