Держпраці у листі від 03.08.2015 № 1364/24/21/01/2298-15 повідомляє про те, що Повідомлення про прийняття працівника на роботу до місця знаходження ДФС можна надсилати поштою.
Порядок повідомлення ДФС та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу затверджений постановою КМУ від 17.06.2015 № 413 (далі — Порядок).
Відповідно до Порядку Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за визначеною формою до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
- засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб;
- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.
При цьому у Порядку не зазначено, яким саме шляхом паперові носії мають бути доставлені до місця знаходження ДФС, тому Держпраці не виключає можливості надсилання інформації поштовим відправленням із повідомленням про одержання. У такому випадку датою повідомлення буде дата надсилання листа відповідно до поштової квитанції.