Чи потрібно повідомляти ДФС про прийняття працівника на роботу за сумісництвом?

Блок під заголовком новини 1Підпишіться на Telegram-канал Служба охорони праці. Новини! Оперативно й без зайвого шуму інформуємо про важливе

Державна служба України з питань праці пояснює, чи потрібно подавати повідомлення до Державної фіскальної служби при оформленні працівника на роботу за внутрішнім сумісництвом?

Державна служба України з питань праці (Держпраці) пояснює, чи потрібно подавати повідомлення до Державної фіскальної служби при оформленні працівника на роботу за внутрішнім сумісництвом?

Сумісництво — це виконання працівником, крім своєї основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому ж або іншому підприємстві, в установі, організації або у громадянина (підприємця, приватної особи) за наймом. Це зазначено у пункті 1 Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, затвердженого наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України від 28.06.1993 № 43.

Держпраці зазначає, що при прийнятті працівника на роботу на умовах сумісництва (внутрішнього або зовнішнього) обов’язковим є укладання трудового договору, який оформлюється шляхом видання наказу чи розпорядження власника або уповноваженого ним органу, та повідомленням до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх, як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Заохочення працівників до дотримання правил безпеки

Важливим та першочерговим завданням безпеки праці на робочих місцях є формування лідерства вищого керівництва в питаннях безпеки та пріоритетної уваги до цих питань. У такому випадку працівник буде бачити і вірити, що безпека його праці - це одна з ключових цінностей підприємства. Саме це є одним із мотивів безпечної поведінки працівників.
940

Атестація робочих місць за умовами праці: важливі нюанси, які потрібно знати роботодавцеві

Зі статті ви дізнаєтеся, який алгоритм проведення атестації робочих місць за умовами праці, як до неї підготуватися, яку відповідальність нестиме роботодавець, якщо він не провів атестацію, та чи потрібно проводити атестацію під час війни.
64534

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді