Як запровадити електронний документообіг у СУОП: практичні поради
У застосунку «Дія» вже доступні 14 цифрових документів і більш ніж 30 сервісів, а на порталі — понад 100 послуг.
Найближчим часом у «Дії» з’являться інші послуги:
- Розмитнення авто. Зробить процес розмитнення прозорим і швидким, без будь-яких суб’єктивних рішень з боку митниці та людського фактора. Для розрахунку ціни враховуватимуть лише сталі характеристики, на які не може вплинути митник.
- Онлайн-шлюб. Українці зможуть одружуватися, навіть не виходячи з дому, або якщо перебувають у різних містах.
- Сервіси для ветеранів. Нададуть можливість отримати статус учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, члена сім’ї загиблого захисника чи захисниці України.
- Кабінет пацієнта і медичні пуші. Дозволить зареєструватися в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ), вибрати лікаря та підписати декларацію. Крім того, повідомлення від ЕСОЗ надходитимуть ще й у «Дію».
Цивільний захист на підприємстві
- Відкритий код «Дії». Допоможе експортувати застосунок в інші країни та супроводжувати його інтеграцію. Крім того, дозволить IT-спільноті долучитися до аналізу коду й пропонувати зміни чи покращення.
- Більше документів у застосунку. Освітні атестати й дипломи, актові записи цивільного стану про народження, зміну імені, шлюб і розлучення. Окрім свідоцтва про народження дитини, у батьків відображатиметься і власне, а також дітей, старших за 18 років.
- «Дія.Підпис» для юридичних осіб. Найзахищеніший електронний підпис стане доступний і для бізнесу. Це допоможе пришвидшити процеси та зробити прозорими дії підприємців.
- «Дія» для партнерів. Новий сценарій інтеграції дасть змогу партнерам авторизувати користувачів «Дії» з отриманням П. І. Б., номера телефону й пошти.
Джерело: Урядовий портал