Кабмін анонсував нові сервіси у «Дії»

Блок під заголовком новини 1Підпишіться на Telegram-канал Служба охорони праці. Новини! Оперативно й без зайвого шуму інформуємо про важливе

Серед нових послуг є також послуги для ветеранів

Кабмін анонсував нові сервіси у «Дії» Як запровадити електронний документообіг у СУОП: практичні поради

У застосунку «Дія» вже доступні 14 цифрових документів і більш ніж 30 сервісів, а на порталі — понад 100 послуг.

Найближчим часом у «Дії» з’являться інші послуги:

  • Розмитнення авто. Зробить процес розмитнення прозорим і швидким, без будь-яких суб’єктивних рішень з боку митниці та людського фактора. Для розрахунку ціни враховуватимуть лише сталі характеристики, на які не може вплинути митник.
  • Онлайн-шлюб. Українці зможуть одружуватися, навіть не виходячи з дому, або якщо перебувають у різних містах.
  • Сервіси для ветеранів. Нададуть можливість отримати статус учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, члена сім’ї загиблого захисника чи захисниці України.
  • Кабінет пацієнта і медичні пуші. Дозволить зареєструватися в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ), вибрати лікаря та підписати декларацію. Крім того, повідомлення від ЕСОЗ надходитимуть ще й у «Дію».

Кабмін анонсував нові сервіси у «Дії»Цивільний захист на підприємстві

  • Відкритий код «Дії». Допоможе експортувати застосунок в інші країни та супроводжувати його інтеграцію. Крім того, дозволить IT-спільноті долучитися до аналізу коду й пропонувати зміни чи покращення.
  • Більше документів у застосунку. Освітні атестати й дипломи, актові записи цивільного стану про народження, зміну імені, шлюб і розлучення. Окрім свідоцтва про народження дитини, у батьків відображатиметься і власне, а також дітей, старших за 18 років.
  •  «Дія.Підпис» для юридичних осіб. Найзахищеніший електронний підпис стане доступний і для бізнесу. Це допоможе пришвидшити процеси та зробити прозорими дії підприємців.
  • «Дія» для партнерів. Новий сценарій інтеграції дасть змогу партнерам авторизувати користувачів «Дії» з отриманням П. І. Б., номера телефону й пошти.

Джерело: Урядовий портал

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як організувати адміністративно-громадський контроль за станом охорони праці

Одним із основних видів контролю за станом охорони праці на підприємстві є триступеневий адміністративно-громадський контроль. Хто та як має його організувати? Чи обов’язково всім підприємствам дотримуватись триступеневої схеми контролю, — роз'яснюємо у статті.
36084

Інструкції з охорони праці в навчальних закладах

Інструкції з охорони праці в закладі освіти — це локальні нормативно-правові акти, що визначають обов’язкові вимоги безпеки, яких повинні дотримувати працівники навчальних закладів. У статті ви знайдете зразки інструкцій з охорони праці в школі. За потреби адаптуйте їх до умов вашого навчального закладу
67980

Аптечка на підприємстві

Аптечка першої допомоги має бути на кожному підприємстві, адже часто від оперативності надання домедичної допомоги залежить життя людини. Яким має бути склад аптечки невідкладної медичної допомоги, де саме повинна розміщуватися аптечка першої допомоги у виробничому підрозділі, хто відповідає за неї — про все це дізнайтеся зі статті.
117353

Посада інженера з охорони праці

Законодавство зобов'язує роботодавців, незалежно від форми власності організації, забезпечити своїм працівникам безпечні умови праці. Інженер з охорони праці — особа, яка відповідає за безпеку праці на підприємстві. Які вимоги до інженера з охорони праці існують? Що він повинен знати, які обов'язки виконувати? Про це читайте у нашій статті.
90622

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді