Внесено зміни до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні

Наказом Міністерства Інфраструктури України від 05.12.2013 № 983 внесено зміни до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363.

Наказом Міністерства Інфраструктури України від 05.12.2013 № 983 внесено зміни до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363.

 У тексті Правил слово «вага» у всіх відмінках замінено словом «маса».

Відтепер основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна, форму якої наведено в додатку 7 до цих Правил (раніше — також дорожні листи вантажного автомобіля).

Внесено зміни до розділу 1 «Терміни і поняття»: виключено поняття «дорожній лист», «подорожній лист», додано поняття «засіб пакетування», «піддон», викладено у новій редакції поняття «причіп», «перевізник».

Правила доповнено новим пунктом 8.15, згідно з яким вантаж має бути належним чином закріплений засобами кріплення (ременями, ланцями, розтяжками, тросами, розпірними перекладинами, якірними рейками (балками), сітками тощо) відповідно до національних стандартів щодо правил безпечного закріплення вантажів і засобів кріплення; кількість засобів кріплення вантажу має бути достатньою для здійснення його безпечного перевезення.

Згідно зі змінами час прибуття автомобіля для завантаження встановлюється у пункті вантаження з моменту проставляння у товарно-транспортній накладній відмітки про фактичний час прибуття автомобіля для завантаження (раніше — з моменту, коли водій подав подорожній лист в пункті вантаження).

Відтепер перевезення продукції хімічної промисловості, що належить до небезпечних вантажів у частині, не передбаченій главою 24 «Правила перевезень продукції хімічної промисловості», здійснюється відповідно до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ), Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів» та Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених наказом МВС від 26.07.2004 № 822 (раніше згадувалися лише Правила перевезень небезпечних вантажів автомобільним транспортом в Україні).

Перевезення великовагових і великогабаритних вантажів автомобільними транспортними засобами здійснюється з особливостями, встановленими Правилами проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2001 № 30 (раніше зазначалося, що особливості перевезень цієї категорії вантажів розглядаються в окремих Інструкціях і Правилах перевезень великовагових і великогабаритних вантажів в Україні).

Наказ зареєстровано в Мін’юсті 25.12.2013 за № 2197/24729, набрав чинності 14.01.2014.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Організація навчання працівників з електробезпеки

Які існують форми навчання працівників, котрі обслуговують електроустановки споживачів, якими документами має бути врегульоване таке навчання. Більше про навчання та інструктаж працівників з електробезпеки — у статті.
18995

Розробляємо План роботи служби охорони праці

Для ефективної роботи служба охорони праці розробляє план заходів з охорони праці. Які питання мають бути охоплені в ньому, які заходи та терміни передбачені? Скачайте план роботи служби з охорони праці, підготовлений експертом, та дізнайтеся відповіді на ці та інші актуальні питання.
38088

Вимоги до організації робочого місця працівника з охорони праці

Організація робочого місця працівника з охорони праці є важливим аспектом забезпечення безпеки на робочому місці. Що таке робоче місце та робоча зона? Як має виглядати безпечне робоче місце? Чи є санітарно-гігієнічні вимоги до робочого місця? Якою має бути площа робочого місця на одного працівника? Відповіді на ці питання та все про вимоги до організації робочого місця – у статті.
122

Організовуємо охорону праці в осінньо-зимовий період

Підготовку до зимового періоду розпочинати заздалегідь. Особливо важливо при цьому врахувати досвід минулого року, який виявився для більшості підприємств надзвичайно складним через постійні обстріли енергетичної інфраструктури. Більше про охорону праці в осінньо-зимовий період — у статті.
15330

Інженер з охорони праці за сумісництвом

У законодавстві чітко вказано, в який випадках інженер з охорони праці за сумісництвом працювати може, а в яких — ні. Також потрібно розрізняти поняття «сумісництво» та «суміщення». Як не порушити законодавство — далі у статті.
22333

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді