Національна служба посередництва і примирення наказами затвердила нові положення щодо порядку формування вимог працівниками та розгляду цих вимог роботодавцем
Національна служба посередництва і примирення (далі — НСПП) затвердила:
- Положення про порядок формування і затвердження вимог найманих працівників, профспілок (наказ від 26.09.2014 № 66);
- Положення про порядок і строки розгляду роботодавцем або уповноваженою ним особою, організацією роботодавців, об’єднанням організацій роботодавців вимог найманих працівників, профспілки (наказ від 26.09.2014 № 65).
З набранням чинності зазначеними положеннями втратили чинність накази НСПП «Про затвердження Положення про порядок формування і затвердження вимог найманих працівників, профспілок» від 07.07.2008 № 84 та «Про затвердження Положення про порядок і строки розгляду власником або уповноваженим ним органом (представником) вимог найманих працівників, профспілки» від 17.11.2008 № 126.
Дізнайтеся зі статті, як формувати культуру безпеки на підприємстві. Отримайте практичні кейси та поради, як уникнути ризиків та нещасних випадків.
Чи можна використовувати одну інструкцію для різних видів інструктажів? Усе, що потрібно знати читайте в нашому матеріалі
Дізнайтесь зі статті, як виробничий шум впливає на здоров’я працівників та які професії в зоні ризику. Ознайомтесь з сучасними засобами індивідуального захисту та організацією профілактики на підприємствах із підвищеним рівнем шуму.
В яких випадках з працівниками потрібно проводити позаплановий інструктаж з охорони праці та хто має право вимагати його проведення? З яких частин складається позаплановий інструктаж? Що буде, якщо працівник не пройде його? Відповіді — далі.
Розгляньмо в статті детальніше основні фактори та причини виникнення помилок в охороні праці. А також, як здійснити підготовку інструктажів з охорони праці на підприємствах, в установах, а також для навчальних занять із працівниками.