Нові Правила надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів

Блок під заголовком новини 1Підпишіться на Telegram-канал Служба охорони праці. Новини! Оперативно й без зайвого шуму інформуємо про важливе

Мінінфраструктури наказом від 28.11.2014 № 615 затвердило Правила надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, які регулюють взаємовідносини між замовником і виконавцем послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем), а також вимоги щодо контролю за відповідністю наданих послуг

Мінінфраструктури наказом від 28.11.2014 № 615 затвердило Правила надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, які регулюють взаємовідносини між замовником і виконавцем послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів (далі — КТЗ), їх складових частин (систем), а також вимоги щодо контролю за відповідністю наданих послуг.

Ці Правила поширюються на суб’єктів господарювання, які надають послуги з технічного обслуговування і ремонту КТЗ та їх складових частин (систем) та на яких поширюються вимоги Технічного регламенту з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затвердженого постановою КМУ від 03.07.2013 № 643.

Правила застосовуються разом з Технічним регламентом, а також з урахуванням таких нормативно-правових актів:

  • Правил експлуатування акумуляторних свинцевих стартерних батарей колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 02.07.2008 № 795;
  • Правил технічної експлуатації коліс та пневматичних шин колісних транспортних засобів категорій L, M, N, O та спеціальних машин, виконаних на їх шасі, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 26.07.2013 № 549;
  • Правил експлуатації колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 26.07.2013 № 550.

Зокрема, передбачено, що послуги з технічного обслуговування і ремонту КТЗ чи його складових частин (систем) надаються замовникові на підставі договору про технічне обслуговування і ремонт КТЗ, що укладається відповідно до вимог цивільного законодавства між замовником і виконавцем (договір, наряд-замовлення, накладна, квитанція тощо).

Договір про технічне обслуговування і ремонт КТЗ має містити істотні умови відповідно до статті 25 Закону України «Про автомобільний транспорт».

Якщо для надання послуг відсутня потреба залишати КТЗ, його складові частини (системи) на відповідальне зберігання у виконавця, надання послуг оформлюється рахунком-фактурою, накладною, квитанцією тощо, а також нарядом-замовленням на надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісного транспортного засобу, у яких обовязково робиться запис про гарантійні зобовязання (у випадках, передбачених цими Правилами), який засвідчується підписом контролера якості та скріплюється печаткою виконавця (за наявності).

Послуги, які надаються у присутності замовника без надання виконавцем гарантійних зобов’язань (підкачування пневматичних шин, заміна експлуатаційних рідин, діагностичні роботи без втручання у конструкцію КТЗ тощо), можуть оформлятися лише шляхом видачі документа, що підтверджує оплату робіт за надані послуги.

Визнано такими, що втратили чинність, накази Міністерства транспорту України від 11.11.2002 № 792 «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобільних транспортних засобів», зареєстровано у Мін’юсті 17.02.2003 за № 122/7443, та від 01.09.2003 № 684 «Про внесення змін і доповнень до Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобільних транспортних засобів», зареєстровано у Мін’юсті 12.09.2003 за № 802/8123.

Наказ зареєстровано в Мін’юсті 17.12.2014 за № 1609/26386 та набирає чинності через 30 днів з дня його офіційного опублікування. Наразі наказ ще не набрав чинності.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цільовий інструктаж з охорони праці

Коли та як проводити цільовий інструктаж з охорони праці? Хто відповідальний за його проведення, яку документацію необхідно оформити та що робити, якщо працівник не пройшов інструктаж? Детальні відповіді на ці важливі питання чекають у статті.
72647

Завдання та обов'язки служби охорони праці підприємства

Служба охорони праці контролює стан безпеки та гігієни праці на підприємстві. Зі статті ви дізнаєтеся, коли потрібно створювати СОП, якою має бути її чисельність, а також про права та обов'язки служби охорони праці.
70054

Місця для куріння

Як правильно визначати та облаштувати місця для куріння на підприємстві? Яка відповідальність передбачена за порушення законодавства щодо куріння тютюнових виробів у заборонених місцях? Про визначення спеціальних місць для куріння на підприємстві та заборонені законом місця для куріння розповідаємо у статті.
45155

Інструкція з охорони праці при роботі на персональному комп’ютері

Діяльність більшості працівників сучасних професій у виробничій сфері пов’язана з використанням комп’ютерної техніки. Скачайте інструкцію з охорони праці при роботі на ПК та ознайомте з нею працівників. За потреби адаптуйте інструкцію до умов вашого підприємства.
78162

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді