Нові Правила надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів

Мінінфраструктури наказом від 28.11.2014 № 615 затвердило Правила надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, які регулюють взаємовідносини між замовником і виконавцем послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем), а також вимоги щодо контролю за відповідністю наданих послуг

Мінінфраструктури наказом від 28.11.2014 № 615 затвердило Правила надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, які регулюють взаємовідносини між замовником і виконавцем послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів (далі — КТЗ), їх складових частин (систем), а також вимоги щодо контролю за відповідністю наданих послуг.

Ці Правила поширюються на суб’єктів господарювання, які надають послуги з технічного обслуговування і ремонту КТЗ та їх складових частин (систем) та на яких поширюються вимоги Технічного регламенту з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затвердженого постановою КМУ від 03.07.2013 № 643.

Правила застосовуються разом з Технічним регламентом, а також з урахуванням таких нормативно-правових актів:

  • Правил експлуатування акумуляторних свинцевих стартерних батарей колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 02.07.2008 № 795;
  • Правил технічної експлуатації коліс та пневматичних шин колісних транспортних засобів категорій L, M, N, O та спеціальних машин, виконаних на їх шасі, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 26.07.2013 № 549;
  • Правил експлуатації колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 26.07.2013 № 550.

Зокрема, передбачено, що послуги з технічного обслуговування і ремонту КТЗ чи його складових частин (систем) надаються замовникові на підставі договору про технічне обслуговування і ремонт КТЗ, що укладається відповідно до вимог цивільного законодавства між замовником і виконавцем (договір, наряд-замовлення, накладна, квитанція тощо).

Договір про технічне обслуговування і ремонт КТЗ має містити істотні умови відповідно до статті 25 Закону України «Про автомобільний транспорт».

Якщо для надання послуг відсутня потреба залишати КТЗ, його складові частини (системи) на відповідальне зберігання у виконавця, надання послуг оформлюється рахунком-фактурою, накладною, квитанцією тощо, а також нарядом-замовленням на надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісного транспортного засобу, у яких обовязково робиться запис про гарантійні зобовязання (у випадках, передбачених цими Правилами), який засвідчується підписом контролера якості та скріплюється печаткою виконавця (за наявності).

Послуги, які надаються у присутності замовника без надання виконавцем гарантійних зобов’язань (підкачування пневматичних шин, заміна експлуатаційних рідин, діагностичні роботи без втручання у конструкцію КТЗ тощо), можуть оформлятися лише шляхом видачі документа, що підтверджує оплату робіт за надані послуги.

Визнано такими, що втратили чинність, накази Міністерства транспорту України від 11.11.2002 № 792 «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобільних транспортних засобів», зареєстровано у Мін’юсті 17.02.2003 за № 122/7443, та від 01.09.2003 № 684 «Про внесення змін і доповнень до Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобільних транспортних засобів», зареєстровано у Мін’юсті 12.09.2003 за № 802/8123.

Наказ зареєстровано в Мін’юсті 17.12.2014 за № 1609/26386 та набирає чинності через 30 днів з дня його офіційного опублікування. Наразі наказ ще не набрав чинності.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дистанційна робота під час воєнного стану

Існує декілька способів, як організувати роботу працівників під час воєнного стану. Один із можливих варіантів — перевести працівників на дистанційну роботу. Дізнайтеся, як це зробити із дотриманням чинного законодавства.
21325

Якими мають бути дії працівників під час повітряної тривоги

Як роботодавці мають діяти під час повітряної тривоги? Дізнайтеся, чи зобов’язані працівники йти до бомбосховища під час повітряної тривоги, що має зробити роботодавець, щоб забезпечити їхню безпеку, та хто відповідатиме у разі постраждалих.
14365

Гарантії прав працівників на охорону праці

Дізнайтеся, які права на охорону праці мають працівники при укладанні трудового договору і як вони можуть забезпечити своє здоров'я на робочому місці. З'ясуйте, які умови роботодавець зобов’язаний виконати, щоб гарантувати безпечну працю.
651

Види засобів підмощування

Подбайте про безпечну організацію робочих місць. Зокрема, перевірте, чи правильно експлуатуєте засоби підмощування. Ділимося порадами, як це зробити правильно.
4844

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді