Нові Правила надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів

Мінінфраструктури наказом від 28.11.2014 № 615 затвердило Правила надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, які регулюють взаємовідносини між замовником і виконавцем послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем), а також вимоги щодо контролю за відповідністю наданих послуг

Мінінфраструктури наказом від 28.11.2014 № 615 затвердило Правила надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, які регулюють взаємовідносини між замовником і виконавцем послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів (далі — КТЗ), їх складових частин (систем), а також вимоги щодо контролю за відповідністю наданих послуг.

Ці Правила поширюються на суб’єктів господарювання, які надають послуги з технічного обслуговування і ремонту КТЗ та їх складових частин (систем) та на яких поширюються вимоги Технічного регламенту з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затвердженого постановою КМУ від 03.07.2013 № 643.

Правила застосовуються разом з Технічним регламентом, а також з урахуванням таких нормативно-правових актів:

  • Правил експлуатування акумуляторних свинцевих стартерних батарей колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 02.07.2008 № 795;
  • Правил технічної експлуатації коліс та пневматичних шин колісних транспортних засобів категорій L, M, N, O та спеціальних машин, виконаних на їх шасі, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 26.07.2013 № 549;
  • Правил експлуатації колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 26.07.2013 № 550.

Зокрема, передбачено, що послуги з технічного обслуговування і ремонту КТЗ чи його складових частин (систем) надаються замовникові на підставі договору про технічне обслуговування і ремонт КТЗ, що укладається відповідно до вимог цивільного законодавства між замовником і виконавцем (договір, наряд-замовлення, накладна, квитанція тощо).

Договір про технічне обслуговування і ремонт КТЗ має містити істотні умови відповідно до статті 25 Закону України «Про автомобільний транспорт».

Якщо для надання послуг відсутня потреба залишати КТЗ, його складові частини (системи) на відповідальне зберігання у виконавця, надання послуг оформлюється рахунком-фактурою, накладною, квитанцією тощо, а також нарядом-замовленням на надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісного транспортного засобу, у яких обовязково робиться запис про гарантійні зобовязання (у випадках, передбачених цими Правилами), який засвідчується підписом контролера якості та скріплюється печаткою виконавця (за наявності).

Послуги, які надаються у присутності замовника без надання виконавцем гарантійних зобов’язань (підкачування пневматичних шин, заміна експлуатаційних рідин, діагностичні роботи без втручання у конструкцію КТЗ тощо), можуть оформлятися лише шляхом видачі документа, що підтверджує оплату робіт за надані послуги.

Визнано такими, що втратили чинність, накази Міністерства транспорту України від 11.11.2002 № 792 «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобільних транспортних засобів», зареєстровано у Мін’юсті 17.02.2003 за № 122/7443, та від 01.09.2003 № 684 «Про внесення змін і доповнень до Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобільних транспортних засобів», зареєстровано у Мін’юсті 12.09.2003 за № 802/8123.

Наказ зареєстровано в Мін’юсті 17.12.2014 за № 1609/26386 та набирає чинності через 30 днів з дня його офіційного опублікування. Наразі наказ ще не набрав чинності.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дотримання вимог охорони праці на елеваторах

Елеватори входять у новий сезон роботи в умовах війни. Поряд з небезпеками воєнного стану, періодичних обстрілів та аварійних відключень електроенергії на підприємства чатують і традиційні небезпеки. Тому роботодавцям необхідно забезпечити постійний нагляд за безпекою на робочих місцях та організовувати технологічний процес відповідно до вимог нормативно - правових актів з охорони праці (далі – НПАОП).
32

Потенційні загрози під час відключень світла на підприємстві

У цій статті розглянемо основні загрози, які виникають під час блекауту, а також рекомендації як підготуватися до блекаутів, щоб убезпечити працівників підприємства від травмувань та інших наслідків, пов’язаних із можливими непередбачуваними відключеннями електроенергії.
397

Комісія з питань охорони праці: завдання та обов'язки

Комісію з питань охорони праці створюють як консультативно-дорадчий орган, у якому представники адміністрації і профспілок спільно вирішують питання безпеки, гігієни праці, виробничого середовища. Про те, як створити таку комісію і організувати її роботу, — далі.
11894

Обмеження та вимоги під час ручного переміщення вантажів працівниками жіночої статі

Зі статті ви дізнаєтеся, чи існують вимоги, обмеження та ризики, які мають враховуватися під час ручного переміщення вантажів працівниками жіночої статі. Також ознайомитеся з нормами підіймання і переміщення важких речей жінками.
63

Режим праці влітку у спекотних умовах

В останні два тижні в Україні встановилася надзвичайно спекотна погода, а отже роботодавцям час подбати про належні умови праці під час роботи в спеку. Зі статті ви дізнаєтеся, за якої температури дозволено виконувати різні види робіт, як запобігти перегріванню організму, а також знайдете зразки супровідних документів.
47343

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді