Верховна Рада схвалила штрафи за перешкоджання проведенню перевірок з пожежної безпеки

Блок під заголовком новини 1Підпишіться на Telegram-канал Служба охорони праці. Новини! Оперативно й без зайвого шуму інформуємо про важливе

Кого і на скільки «каратимуть грошима»?
Верховна Рада схвалила штрафи за перешкоджання проведенню перевірок з пожежної безпеки


Народні депутати 26 січня прийняли за основу законопроєкт № 3931 «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо встановлення відповідальності за перешкоджання у проведенні перевірок з питань техногенної та пожежної безпеки».

Як забезпечити пожежну безпеку та підготуватися до перевірок

Документом передбачається доповнити Кодекс України про адміністративні правопорушення новою статтею 18514 «Створення перешкод для діяльності уповноважених посадових осіб центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, у тому числі пов’язаної з проведенням перевірок».

У статті маємо: «Створення перешкод для діяльності уповноважених посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, зокрема пов’язаної з проведенням перевірок, — тягне за собою накладення штрафу від тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Те саме діяння, вчинене повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, — тягне за собою накладення штрафу від двох тисяч до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».

Також передбачається надати можливість суддям районних, районних у містах, міських чи міськрайонних судів розглядати справи про адміністративні правопорушення та надати право поліцейським і посадовим особам органу державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки складати протоколи про адміністративне правопорушення, передбачене статтею 18514 Кодексу шляхом внесення змін до частини першої статті 255 Кодексу.

Зважаючи на те, що правопорушники можуть не надавати можливість оформити протокол за статтею 18514 Кодексу, пропонується надати можливість поліцейським проводити адміністративне затримання до встановлення особи правопорушника в разі перешкоджання ним діяльності уповноваженим посадовим особам центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, у тому числі пов’язаної з проведенням перевірок шляхом внесення змін до статті 262 Кодексу.

Джерело: ВРУ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Охорона праці неповнолітніх

Особливості охорони праці неповнолітніх завжди були актуальними для роботодавців. Зі статті ви довідаєтеся: які умови прийняття на роботу неповнолітніх осіб, який час відпочинку для неповнолітніх передбачає законодавство, скільки має тривати робочий час для неповнолітніх, як звільнити неповнолітнього працівника
22950

Cистема управління охороною праці (СУОП)

Що таке система управління охороною праці на підприємстві або СУОП та для чого її впроваджувати? Які питання повинна регулювати ця система та як визначити її ефективність? Дізнайтеся більше зі статті.
55586

Як організувати адміністративно-громадський контроль за станом охорони праці

Одним із основних видів контролю за станом охорони праці на підприємстві є триступеневий адміністративно-громадський контроль. Хто та як має його організувати? Чи обов’язково всім підприємствам дотримуватись триступеневої схеми контролю, — роз'яснюємо у статті.
38561

Як здійснюється громадський контроль за охороною праці

Громадський контроль за дотриманням законодавства про охорону праці є важливим способом захисту трудових прав працівників. Про те, хто здійснює громадський контроль за охороною праці, – далі у статті.
36319

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді