Про надання уточнюючої довідки про період роботи зі шкідливими і важкими умовами праці

Хто повинен видавати уточнюючу довідку про період роботи зі шкідливими і важкими умовами праці у разі передачі первинних документів підприємства, що перебуває в стадії ліквідації, до архівної установи?

Пенсійний фонд України надав роз’яснення від 16.10.2013 про те, хто повинен видавати уточнюючу довідку про період роботи зі шкідливими і важкими умовами праці у разі передачі первинних документів підприємства, що перебуває в стадії ліквідації, до архівної установи.

Статтею 46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі — Закон) визначено, що після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс. Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи — банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи — банкрута та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців. Ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців запису про припинення юридичної особи — банкрута.

Водночас, статтею 48 Закону передбачено, що до винесення господарським судом ухвали про ліквідацію юридичної особи — банкрута (до завершення ліквідаційної процедури) ліквідатор зобов’язаний забезпечити збереження архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або з уповноваженою ним архівною установою визначити місце подальшого їх зберігання.

Відтак, у разі перебування підприємств в стадії ліквідації, уточнюючу довідку для призначення пенсії на пільгових умовах відповідно до статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» видає ліквідатор на підставі копій відповідних документів, наданих архівами, яким передано на зберігання первинні документи підприємств, що перебувають у стадії ліквідації

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про створення служби охорони праці

Під час створення на підприємстві служби охорони праці та призначення відповідальної особи за стан охорони праці вам знадобиться наказ про створення служби охорони праці. У статті ви знайдете приклад такого наказу та матимете змогу скачати його.
23671

Температурний скринінг працівників: як запровадити

Проведення температурного скринінгу працівників — обов’язкова процедура профілактичних заходів. Як організувати температурний скринінг на підприємстві, хто має контролювати його та як скласти наказ про запровадження температурного скринінгу — відповідає експерт.
36704

Як безпечно експлуатувати генератори електричної енергії

Масове використання генераторів стало новою українською реальністю. У статті розповідаємо про переваги різних видів генераторів, як організувати їх безпечну роботу й подбати про пожежну безпеку та які вимоги до обслуговувального персоналу
10534

Охорона праці жінок в Україні

Якими нормами законодавства урегульована охорона праці жінок на підприємстві у мирний та воєнний час? Що потрібно знати про особливості роботи жінок з вантажами, роботу жінок у нічний час, про нюанси працевлаштування та звільнення жінок? Детально про трудові права жінок — у статті.
32677

Інструктажі з пожежної безпеки: види, порядок проведення

Інструктажі з питань пожежної безпеки — один із найбільш ефективних заходів забезпечення пожежної безпеки на підприємстві. Зі статті ви дізнаєтеся про види протипожежних інструктажів, періодичність проведення інструктажів з пожежної безпеки та перевірку набутих знань.
163639

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді