Держгірпромнагляд провів моніторинг технічного стану та можливості безпечної експлуатації підвісних канатних доріг в Україні за результатами проведення технічних оглядів
З метою з’ясування рівня безпеки пасажирських підвісних канатних доріг (ППКД), що використовуються в зимовий період на гірськолижних курортах України, Держгірпромнагляд провів моніторинг їх технічного стану та можливості безпечної експлуатації за результатами проведення технічних оглядів.
На гірськолижних курортах України у Львівській, Івано-Франківській, Закарпатській, Чернівецькій та Черкаській областях експлуатується 33 ППКД. З них 25 ППКД пройшли щорічний технічний огляд та можуть бути використані за призначенням. Разом з тим 8 ППКД не можуть здійснювати перевезення пасажирів, так як для них не проведено технічного огляду, зокрема: у Закарпатській області 3 дороги на курорті «Красія», 2 дороги в с.м.т. Ясіня та одна дорога в с. Пилипець; у Львівській області одна дорога в Гірськолижному клубі «Карпати» смт. Славсько; у Чернівецькій області одна дорога в туристично-розважальному комплексі «Сонячна долина».
Довідка: Згідно з вимогами Правил будови і безпечної експлуатації пасажирських підвісних канатних доріг, періодичному технічному огляду підлягають канатні дороги, що перебувають в експлуатації, не рідше одного разу на 12 місяців.
Під час експлуатації канатної дороги власник повинен здійснювати періодичний контроль її технічного стану — щоденний, щомісячний, щорічний і спеціальний (з інтервалом у декілька років) — відповідно до вимог настанови щодо експлуатації.
За інформацією офіційної веб-сторінки Держгірпромнагляду України
Для розслідування нещасних випадків, що не підлягають спеціальному розслідуванню, за наказом роботодавця на підприємстві утворюється комісія з розслідування нещасного випадку. Детальніше про склад комісії, її обов’язки і повноваження та про особливості створення комісії під час війни дізнайтеся зі статті.
Робота, пов’язана з керуванням транспортними засобами, вимагає підвищеної концентрації уваги, що часто призводить до надмірного емоційного та нервового напруження. Тому так важливо правильно урегулювати робочий час та час відпочинку водіїв.
Інженер з охорони праці не займається законотворчістю, однак опрацювання нормативної бази — складова його роботи. Він має знати, які існують нормативно-правові акти з охорони праці та як їх правильно застосовувати. Про основні нормативні документи з охорони праці — далі у статті.
Одним із основних видів контролю за станом охорони праці на підприємстві є триступеневий адміністративно-громадський контроль. Хто та як має його організувати? Чи обов’язково всім підприємствам дотримуватись триступеневої схеми контролю, — роз'яснюємо у статті.
Інструкції з охорони праці в закладі освіти — це локальні нормативно-правові акти, що визначають обов’язкові вимоги безпеки, яких повинні дотримувати працівники навчальних закладів. У статті ви знайдете зразки інструкцій з охорони праці в школі. За потреби адаптуйте їх до умов вашого навчального закладу