Уряд прийняв постанову від 28 лютого 2018 року, якою приведено у відповідність до чинного законодавства норми постанови Кабміну від 27 червня 2003 року № 994 «Про затвердження переліку заходів та засобів з охорони праці, витрати на здійснення та придбання яких включаються до витрат».
Внесенням змін до постанови № 994 забезпечується взаємоузгодження окремих норм чинного законодавства для належного фінансування охорони праці роботодавцем та ведення обліку витрат на охорону праці у системі бухгалтерського, податкового та внутрішньогосподарського (управлінського) обліку.
На думку урядовців, це сприятиме забезпеченню державою конституційного права громадян України на належні, безпечні та здорові умови праці.
Для чого створюють комісію з питань надзвичайних ситуацій, які документи розробити для її функціонування та як спланувати роботу комісії ‒ далі у статті
Водії автотранспортних засобів є в штаті багатьох підприємств та організацій. Як забезпечити охорону праці водіїв автотранспортних засобів — читайте у статті
Інструктажі з питань пожежної безпеки — один із найбільш ефективних заходів забезпечення пожежної безпеки на підприємстві. Зі статті ви дізнаєтеся про види протипожежних інструктажів, періодичність проведення інструктажів з пожежної безпеки та перевірку набутих знань
Чи потрібно вносити інформацію про всі медичні огляди працівників? Яка відповідальність загрожує роботодавцю, якщо дані подані невчасно або не внесені взагалі?
Існує декілька способів, як організувати роботу працівників під час воєнного стану. Один із можливих варіантів — перевести працівників на дистанційну роботу. Дізнайтеся, як це зробити із дотриманням чинного законодавства.