Відповідь
Строк зберігання актів, приписів з техніки безпеки; документів (довідок, доповідних записок, звітів про їх виконання) становить 5 років.
Термін вказано відповідно до п. 437 розділу 5.5 «Охорона праці» таблиці розділу І Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5).
Пожежна безпека на підприємстві
Законодавство не встановлює однозначного порядку використання власних або приватних автомобілів для поїздок, пов’язаних зі службовою діяльністю. Тож цей порядок потрібно визначити у локальних нормативних документах, наприклад, у договорі про використання власного автомобіля у службових цілях
Не знаєте, як скласти наказ про призначення особи, відповідальної за проведення вступного інструктажу? Скачайте зразок оформлення наказу від експерта із питань охорони праці та адаптуйте його під умови вашого підприємства
Якщо на підприємстві виконують роботи підвищеної небезпеки, потрібно затвердити їх перелік. Скачайте зразок наказу про затвердження переліку робіт підвищеної небезпеки
Перед проведенням інструктажів з охорони праці на підприємстві потрібно видати відповідний наказ. У статті ви знайдете зразок наказу про проведення інструктажів з охорони праці, підготовлений експертом
На початку кожного року фахівці СОП оновлюють накази з охорони праці. Корисна інформація про такі накази, їх види, нормативне регулювання, зразки ─ все це і багато іншого далі в статті