Повторний інструктаж для офісних працівників
Запитання
На підприємстві — лише офісні працівники. Їх увільнили від проходження повторного інструктажу (пункт 6.11 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці). Але під час перевірки контролери зробили зауваження, що інструктажі потрібно було провести. Тож чи потрібний повторний інструктаж працівникам офісу?
Відповідь
Так, потрібний.
Яку документацію з ОП розробити для офісу
Від повторного інструктажу можна увільнити працівників, участь у виробничому процесі яких не пов’язана з безпосереднім обслуговуванням об’єктів, машин, механізмів, устатковання; застосуванням приладів та інструментів; збереженням або переробкою сировини, матеріалів тощо. Підстава — пункт 6.11 НПАОП 0.00-4.12-05.
Чи пов’язані офісні працівники з обслуговуванням, зокрема устатковання, приладів? Обладнання, устатковання — це сукупність пристроїв, механізмів, приладів, інструментів тощо, необхідних для якої-небудь діяльності. Офісні працівники під час роботи використовують офісне обладнання — комп’ютерну та іншу оргтехніку, електропобутові прилади — кавоварки, електрочайники тощо, які мають небезпечний чинник — електроживлення.
Отже, офісних працівників не можна увільняти від повторного інструктажу. Вони мають проходити його раз на шість місяців. Підстава — пункт 6.5 НПАОП 0.00-4.12-05.