Облік наказів з охорони праці

2828
Автор
експерт з охорони праці

Запитання

На підприємстві формуємо документацію з охорони праці. Чи потрібно вести окремо нумерацію наказів з охорони праці, починаючи з першого, і зберігати їх окремо? Чи продовжувати нумерацію наказів з основної діяльності та зберігати все разом?

Відповідь

Нормативно-правові акти з охорони праці не регламентують, як вести облік наказів із питань охорони праці.

Як реєструвати документи, визначають Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5.

Як організувати роботу СОП

За змістом накази поділяють на групи:

  • накази з основної діяльності (стосуються роботи всього підприємства чи окремих підрозділів);
  • накази з адміністративно-господарських питань (пов’язані з господарським облаштуванням та забезпеченням підприємства);
  • накази з кадрових питань (особового складу).

Накази керівника підприємства з питань організації охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, цивільного захисту можуть належати до кожної з цих груп.

Так, до наказів з основної діяльності належать накази:

До наказів з адміністративно-господарських питань належать, зокрема, накази: щодо інструкцій з охорони праці; проведення обов’язкових попереднього та періодичних медичних оглядів працівників; перевірки готовності підприємства до роботи в осінньо-зимовий період; створення комісії з перевірки знань із питань охорони праці підприємства.

До наказів з кадрових питань належать, наприклад, накази про надання щорічних додаткових відпусток працівникам за роботу зі шкідливими та важкими умовами праці.

Накази з охорони праці реєструють у журналах, кількість яких відповідає основним групам. Кожному наказу надають відповідний порядковий номер. Окрему нумерацію наказів з охорони праці не ведуть.

СОП зазвичай веде облік та зберігає копії наказів з питань охорони праці.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Дистанційна робота під час воєнного стану

Існує декілька способів, як організувати роботу працівників під час воєнного стану. Один із можливих варіантів — перевести працівників на дистанційну роботу. Дізнайтеся, як це зробити із дотриманням чинного законодавства.
21315

Якими мають бути дії працівників під час повітряної тривоги

Як роботодавці мають діяти під час повітряної тривоги? Дізнайтеся, чи зобов’язані працівники йти до бомбосховища під час повітряної тривоги, що має зробити роботодавець, щоб забезпечити їхню безпеку, та хто відповідатиме у разі постраждалих.
14362

Гарантії прав працівників на охорону праці

Дізнайтеся, які права на охорону праці мають працівники при укладанні трудового договору і як вони можуть забезпечити своє здоров'я на робочому місці. З'ясуйте, які умови роботодавець зобов’язаний виконати, щоб гарантувати безпечну працю.
642

Види засобів підмощування

Подбайте про безпечну організацію робочих місць. Зокрема, перевірте, чи правильно експлуатуєте засоби підмощування. Ділимося порадами, як це зробити правильно.
4843