Відповідь
Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Однак це не обов’язково. Наявність або відсутність відбитка печатки на документі не створює юридичних наслідків. На це вказує стаття 58-1 Господарського кодексу України.
На документах, що засвідчують права громадян і юридичних осіб, на яких фіксують факт витрати коштів та проведення операцій із матеріальними цінностями, підпис посадової особи скріплюють печаткою установи (за наявності). Підстава — пункт 1 глави 3 розділу ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5.
Тобто печатка в журналі не обов’язкова.
Скачайте інструкції з охорони праці та пожежної безпеки
Як вести журнал обліку видачі інструкцій з охорони праці — розповідаємо у статті. Також ви можете скачати актуальний зразок журналу видачі інструкцій з охорони праці.
Зі статті ви дізнаєтеся, як вести журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці у 2023 / 2024 роках та які існують вимоги до заповнення журналу реєстрації інструктажів з охорони праці на робочому місці. Також ви зможете скачати бланк журналу та зразок його заповнення.
Для того, щоб не допустити несанкціонованих перевірок, на підприємстві заводять Журнал реєстрації заходів державного нагляду (контролю). Ведення його — добровільне. Скачайте бланк Журналу реєстрації перевірок установленого зразка, щоб бути готовим до приходу контролерів.
Особі, відповідальній за пожежну безпеку на об’єкті, необхідно вести журнал обліку вогнегасників. Cкачайте чинний у 2023 році журнал та зразок його заповнення.
Акт-допуск на виконання робіт підвищеної небезпеки потрібно зареєструвати у журналі реєстрації актів-допусків. Якщо не знаєте, як оформити такий журнал та як його вести, — стаття вам у поміч.