Відповідь
Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Однак це не обов’язково. Наявність або відсутність відбитка печатки на документі не створює юридичних наслідків. На це вказує стаття 58-1 Господарського кодексу України.
На документах, що засвідчують права громадян і юридичних осіб, на яких фіксують факт витрати коштів та проведення операцій із матеріальними цінностями, підпис посадової особи скріплюють печаткою установи (за наявності). Підстава — пункт 1 глави 3 розділу ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5.
Тобто печатка в журналі не обов’язкова.
Скачайте інструкції з охорони праці та пожежної безпеки
Які журнали з охорони праці повинні бути на підприємстві? Як правильно вести журнали з охорони праці? Де взяти бланки журналів з охорони праці та зразки журналів з охорони праці? Аби вам не довелося довго шукати відповіді на ці та інші запитання, ми зібрали всі журнали, розміщені на нашому порталі, в одній статті
Для реєстрації усіх інструкцій з охорони праці, які вводяться в дію на підприємстві, потрібно завести Журнал реєстрації інструкцій з охорони праці. Скачайте готовий зразок такого журналу.
Скачайте журнал обліку та зберігання засобів захисту, який допоможе організувати на підприємстві належний облік і контроль стану засобів захисту
Як заповнювати Журнал реєстрації протоколів перевірки знань з електробезпеки? Хто відповідає за заповнення журналу та його зберігання? Відповіді на ці та інші питання читайте далі.
Акт-допуск на виконання робіт підвищеної небезпеки потрібно зареєструвати у журналі реєстрації актів-допусків. Якщо не знаєте, як оформити такий журнал та як його вести, — стаття вам у поміч.