Як захищатимуть персональні дані осіб, що проходять оцінювання повсякденного функціонування
Із 10 березня 2025 року набув чинності Порядок обробки та захисту персональних даних в електронній системі щодо оцінювання повсякденного функціонування особи, затверджений наказом МОЗ від 15.01.2025 № 99 (далі — Порядок).
Персональні дані — будь-які відомості чи сукупність відомостей про особу, за якими вона ідентифікується чи може бути конкретно ідентифікованою. Володільцем персональних даних є МОЗ.
Які документи потрібні працівнику, що пройшов ОПФО
Порядок встановлює загальні вимоги до організаційних і технічних заходів обробки та захисту персональних даних:
- у електронній формі за допомогою технічних і програмних засобів під час їх обробки в електронній системі щодо оцінювання повсякденного функціонування особи (ОПФО);
- та/або в паперовій формі, якщо відсутня технічна можливість використовувати електронну систему.
Мета обробки персональних даних:
- проведення ОПФО;
- адміністративне оскарження рішень експертних команд з ОПФО або рішень медико-соціальних експертних комісій (МСЕК);
- перевірки обґрунтованості рішень експертних команд, рішень МСЕК;
- функціонування електронної системи.
Обробка персональних даних у електронній системі стосується таких категорій суб’єктів:
- осіб, які направлені на проведення ОПФО та/або проходять оцінювання, їх довірених осіб;
- осіб (уповноважених представників), які оскаржують рішення експертних команд чи МСЕК, а також осіб, залучених до розгляду скарг;
- осіб, щодо яких здійснюється перевірка обґрунтованості рішень експертних команд або МСЕК;
- користувачів електронної системи;
- працівників адміністратора електронної системи, які обробляють персональні двні та/або яким надано доступ до них.
Джерело: МОЗ