Законом України від 13.05.2014 N 1252-VII вдосконалено процедуру видачі документів дозвільного характеру, оформлених центральними органами виконавчої влади.
Зокрема, змінами передбачено, що прийняття від суб’єкта господарювання заяви про отримання (переоформлення, отримання дубліката, анулювання) документа дозвільного характеру здійснюється державним адміністратором виключно у дозвільному центрі.
Відповідну заяву або декларацію суб’єкт господарювання подає в паперовій формі особисто, через уповноважену ним особу, надсилає поштою або у випадках, передбачених законом, — в електронній формі за допомогою засобів телекомунікацій (електронною поштою або через Єдиний державний портал адміністративних послуг).
Державний адміністратор реєструє заяву та документи, що додаються до неї, формує дозвільну справу і протягом наступного робочого дня передає заяву та документи дозвільному органу. Останній протягом не більше як 10 робочих днів з дня отримання заяви, оформляє відповідний документ дозвільного характеру або письмове повідомлення про відмову.
Крім того, державний адміністратор не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від дозвільного органу відповідного документа дозвільного характеру (або письмового повідомлення про відмову) повідомляє підприємцю про час та місце видачі йому цього документа дозвільного характеру.
Суб’єкт господарювання, як і раніше, має право на здійснення певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності на підставі подання декларації без отримання документа дозвільного характеру. При цьому тепер уточнено, що реєстрацію декларацій дозвільний орган здійснює на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня отримання декларації.
Закон набере чинності через шість місяців з дня його опублікування.