СУОП у благодійній організації. Що потрібно врахувати перед впровадженням?
Для коректної роботи слід орієнтуватися на нормативні та законодавчі вимоги. Так, згідно з законодавством, на підприємстві має бути створена служба охорони праці. Проте благодійні організації виконують соціальні функції безкоштовно, тож, чи входять вони до поняття «підприємство»?
Стаття 13 Закону про охорону праці передбачає, що на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці мають відповідати нормативно-правовим актам, а всі права працівників повинні дотримуватися.
Чи поширюються вимоги вимоги Закону про охорону праці
Відсутність СОП у благодійному фонді може призвести до порушень нормативно-правових актів з охорони праці. Тож як бути керівнику, як потрібно діяти, щоб не наразитися на штраф? Детальніше розповідаємо у консультації).
Існує декілька способів, як організувати роботу працівників під час воєнного стану. Один із можливих варіантів — перевести працівників на дистанційну роботу. Дізнайтеся, як це зробити із дотриманням чинного законодавства.
Як роботодавці мають діяти під час повітряної тривоги? Дізнайтеся, чи зобов’язані працівники йти до бомбосховища під час повітряної тривоги, що має зробити роботодавець, щоб забезпечити їхню безпеку, та хто відповідатиме у разі постраждалих.
Дізнайтеся, які права на охорону праці мають працівники при укладанні трудового договору і як вони можуть забезпечити своє здоров'я на робочому місці. З'ясуйте, які умови роботодавець зобов’язаний виконати, щоб гарантувати безпечну працю.
Подбайте про безпечну організацію робочих місць. Зокрема, перевірте, чи правильно експлуатуєте засоби підмощування. Ділимося порадами, як це зробити правильно.
Що робити роботодавцю, якщо на території підприємства працівника покусали собаки? Дізнайтеся, чому це вважається нещасним випадком, та які дії має вжити роботодавець