СУОП у благодійній організації. Що потрібно врахувати перед впровадженням?
Для коректної роботи слід орієнтуватися на нормативні та законодавчі вимоги. Так, згідно з законодавством, на підприємстві має бути створена служба охорони праці. Проте благодійні організації виконують соціальні функції безкоштовно, тож, чи входять вони до поняття «підприємство»?
Стаття 13 Закону про охорону праці передбачає, що на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці мають відповідати нормативно-правовим актам, а всі права працівників повинні дотримуватися.
Чи поширюються вимоги вимоги Закону про охорону праці
Відсутність СОП у благодійному фонді може призвести до порушень нормативно-правових актів з охорони праці. Тож як бути керівнику, як потрібно діяти, щоб не наразитися на штраф? Детальніше розповідаємо у консультації).
Коли та як проводити цільовий інструктаж з охорони праці? Хто відповідальний за його проведення, яку документацію необхідно оформити та що робити, якщо працівник не пройшов інструктаж? Детальні відповіді на ці важливі питання чекають у статті.
Служба охорони праці контролює стан безпеки та гігієни праці на підприємстві. Зі статті ви дізнаєтеся, коли потрібно створювати СОП, якою має бути її чисельність, а також про права та обов'язки служби охорони праці.
Як правильно визначати та облаштувати місця для куріння на підприємстві? Яка відповідальність передбачена за порушення законодавства щодо куріння тютюнових виробів у заборонених місцях? Про визначення спеціальних місць для куріння на підприємстві та заборонені законом місця для куріння розповідаємо у статті.
Скачайте зразок наказу про призначення відповідального за електрогосподарство, розроблений відповідно до вимог нормативних документів
Діяльність більшості працівників сучасних професій у виробничій сфері пов’язана з використанням комп’ютерної техніки. Скачайте інструкцію з охорони праці при роботі на ПК та ознайомте з нею працівників. За потреби адаптуйте інструкцію до умов вашого підприємства.