СУОП у благодійній організації. Що потрібно врахувати перед впровадженням?
Для коректної роботи слід орієнтуватися на нормативні та законодавчі вимоги. Так, згідно з законодавством, на підприємстві має бути створена служба охорони праці. Проте благодійні організації виконують соціальні функції безкоштовно, тож, чи входять вони до поняття «підприємство»?
Стаття 13 Закону про охорону праці передбачає, що на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці мають відповідати нормативно-правовим актам, а всі права працівників повинні дотримуватися.
Чи поширюються вимоги вимоги Закону про охорону праці
Відсутність СОП у благодійному фонді може призвести до порушень нормативно-правових актів з охорони праці. Тож як бути керівнику, як потрібно діяти, щоб не наразитися на штраф? Детальніше розповідаємо у консультації).
Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. Чинні нормативні акти ви знайдете в Покажчику нормативно-правових актів з охорони праці. Для зручності використовуйте сервіс для роботи.
Для досягнення безперервного та безпечного стану виробничого процесу роботодавцю потрібно організувати відповідне навчання з питань охорони праці посадових осіб, трудові обов’язки яких пов’язані з загальною організацією здійснення робіт на підприємстві.
Що таке система управління охороною праці на підприємстві або СУОП та для чого її впроваджувати? Які питання повинна регулювати ця система та як визначити її ефективність? Дізнайтеся більше зі статті.
Які бувають види перевірок знань з електробезпеки, хто з працівників та з якою періодичністю має їх проходити, як організувати перевірку знань з електробезпеки. Про все це — далі у статті.
Повторний інструктаж з охорони праці: кому проводити, які матеріали використовувати під час занять, як правильно вчинити, якщо працівник перебував у відпустці або хворів у день проведення повторного інструктажу.