Помилка в реєстрі соціального страхування: що робити?

Блок під заголовком новини 1Підпишіться на Telegram-канал Служба охорони праці. Новини! Оперативно й без зайвого шуму інформуємо про важливе

Покроковий алгоритм вирішення проблеми

image38

Як змінилися страхові виплати в 2023 році

Інформація про стаж, заробіток людини та інші аспекти її трудової діяльності зберігається в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. На кожну застраховану особу тут відкрито персональну електронну облікову картку. Переглянути  інформацію можна в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Якщо ж дані про людину не відповідають дійсності, ПФУ закликає звертатися до них для виправлення помилок. Для цього передбачений такий порядок дій.

  • в особистому кабінеті, в лівому боковому меню зайти до розділу «Комунікації з ПФУ» та обрати «Анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб»;
  • заповнити анкету;
  • підтвердити згоду на передачу та обробку персональних даних; 
  • прикріпити скан-копію паспорта та документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб);
  • підписати анкету кваліфікованим електронним підписом;
  • натиснути «Відправити до ПФУ». 

Звернення буде виконано, коли фахівець Фонду опрацює анкету. Результат обробки заяви можна буде переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».

Помилка в реєстрі соціального страхування: що робити? Скачайте план-графік навчання з охорони праці у 2023 році

В Пенсійному фонді назвали такий спосіб найбільш зручним. Проте громадяни, які не мають доступу до електронних сервісів, також можуть ініціювати виправлення помилок. Для цього потрібно буде звернутися особисто або через уповноваженого представника до будь-якого сервісного центру ГУ ПФУ в областях чи в Києві.

Джерело: Пенсійний Фонд України

Любі читачі, команда Цифрового видавництва Експертус продовжує працювати і надавати вам професійну підтримку

У разі, якщо вам потрібні консультація експерта або відповідь на питання, передплатіть за спеціальною ціною електронний журнал «Довідник спеціаліста з охорони праці» або систему «Експертус Охорона праці» чи навчання на базових курсах Вищої школи Охорони праці

Медогляди водіїв транспортних засобів

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як організувати адміністративно-громадський контроль за станом охорони праці

Одним із основних видів контролю за станом охорони праці на підприємстві є триступеневий адміністративно-громадський контроль. Хто та як має його організувати? Чи обов’язково всім підприємствам дотримуватись триступеневої схеми контролю, — роз'яснюємо у статті.
36057

Роботи підвищеної небезпеки

Дізнайтеся, які документи потрібні для організації робіт підвищеної небезпеки та як їх оформити, а також, як проводити роботи з підвищеною небезпекою під час воєнного стану.
76073

Вимоги до розміщення вогнегасників

Як обрати місце для вогнегасника, як повісити вогнегасник, де та як розмістити його у транспорті. Про правила розміщення вогнегасників на підприємствах та транспортних засобах — далі у статті.
72146

План реагування на надзвичайні ситуації

Що означає «реагувати на надзвичайні ситуації», як розробити план реагування на надзвичайні ситуації, що в нього включити — дізнайтесь зі статті.
41435

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді