Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників зазнала зміни

Блок під заголовком новини 1Підпишіться на Telegram-канал Служба охорони праці. Новини! Оперативно й без зайвого шуму інформуємо про важливе

Міністерство соціальної політики України, Міністерство юстиції України наказом від 06.10.2014 № 720/1642/5 внесли зміни до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту України від 29.07.1993 № 58

Міністерство соціальної політики України, Міністерство юстиції України  наказом від 06.10.2014 № 720/1642/5  внесли зміни до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту України від 29.07.1993 № 58.

Доповнено главу 5 пунктом 5.6:

Дублікат трудової книжки також може бути виданий за новим місцем роботи у зв’язку з відсутністю доступу до трудової книжки працівника внаслідок надзвичайної ситуації, передбаченої Кодексом цивільного захисту України, або проведення антитерористичної операції на території, де працював працівник.

Дублікат видається на підставі заяви працівника та отриманої ним у письмовому вигляді інформації зі штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації про виникнення надзвичайної ситуації або Антитерористичного центру при СБУ України про проведення антитерористичної операції на території, де працював працівник, що надається в довільній формі.

У разі відновлення доступу до трудової книжки записи з дубліката про періоди роботи переносяться до трудової книжки. При цьому на першій сторінці дубліката робиться напис: «Дублікат анульовано», посвідчується печаткою роботодавця за останнім місцем роботи працівника та дублікат повертається його власнику.

Наказ зареєстровано в Мін’юсті 21.10.2014 за № 1304/26081.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про навчання з питань охорони праці

Скачайте зразок наказу про організацію навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві. Цей зразок, розроблений експертом, можна швидко адаптувати до умов вашого підприємства
33168

Як здійснюється навчання з питань охорони праці посадових осіб

Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб є важливою складовою в системі охорони праці. Роботодавцю потрібно організувати відповідне навчання з питань охорони праці посадових осіб, трудові обов’язки яких пов’язані з організацією робіт на підприємстві. Дізнайтесь про все необхідне зі статті
21683

Зразок наказу про затвердження інструкцій з охорони праці в школі

Для затвердження інструкцій з охорони праці в школі керівник навчально-виховного закладу видає відповідний наказ. Пропонуємо скачати приклад такого наказу та ознайомитись із корисною тематичною інформацією
36962

Типове положення про навчання з питань охорони праці

Вимоги Типового положення про навчання з питань охорони праці стосуються організації навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників підприємства. Дізнайтесь про все, що необхідно знати, далі у статті
45106

Що таке охорона праці: організація, підпорядкування, фінансування, контроль

Організація охорони праці на підприємстві — це цілісна система прав, обов’язків та повноважень суб’єктів виробничого процесу, процедур, спрямованих на дотримання безпечного рівня виробництва, правил та нормативних вимог, які регулюють питання найманої праці
105185

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді