Пенсійний фонд оновив електронний Кабінет фізичної особи

Блок під заголовком новини 1Підпишіться на Telegram-канал Служба охорони праці. Новини! Оперативно й без зайвого шуму інформуємо про важливе

ПФУ оновив можливості вебпорталу електронних послуг

Пенсійний фонд оновив електронний Кабінет фізичної особиПенсійний фонд України (ПФУ) вніс зміни в програмне забезпечення надання електронних послуг засобами вебпорталу.

Дострокова пенсія за роботу в шкідливих умовах

Найбільших змін зазнав Кабінет фізичної особи:

  •  налаштовано отримання актуальних адресних даних із довідників для Анкети для зміни даних у Реєстрі застрахованих осіб;
  •  доопрацьовано процедуру отримання адресних даних при поданні заяв на перерахунок пенсії або внесення змін до пенсійної справи, заявником-законним представником;
  •  реалізовано можливість подання заяв на перерахунок пенсії або внесення змін до пенсійної справи пенсіонерів силових структур, заявником-законним представником;
  •  змінено формат серії та номеру документа у Заяві про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу та Заяві про взяття на облік ветерана війни і надання йому пільг за експериментальним проектом для типу документа «Свідоцтво про народження»;
  •  внесено зміни до типів документів, які додаються до Заяви про надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку;
  •  виправлено помилку зміщення часу при створенні запису на прийом, при відправці на сервер час не переводиться в формат UTC.

Також оновлено форми договорів про надання доступу до Кабінету масового електронного сервісу ПФУ для Центрів надання адміністративних послуг та управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг.

Крім того, додано ланцюжок сертифікатів для криптографічної взаємодії вебпорталу з сумісними КНЕДП (ЦСК) та налаштувань КНЕДП ДП Дія.

Джерело: ПФУ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Навчання з охорони праці

Провести навчання з охорони праці та перевірку знань за його результатами — одне із завдань служби охорони праці підприємства. Дізнайтеся про організацію та види навчання з питань охорони праці, а також завантажте готові зразки необхідних документів.
121426

Медичні огляди: зразок наказу

Щоб організувати медичний огляд працівників керівник підприємства повинен видати відповідний наказ. Дізнайтеся, як оформити наказ про медогляд працівників, хто має проходити медичний огляд
59143

Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці

У статті ви знайдете бланк декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, дізнаєтеся про порядок подання цього документа та ознайомитесь з роз'ясненнями досвідченого експерта
56095

Наказ про призначення відповідальних за безпечну експлуатацію генератора

Наказ стане у пригоді, щоб організовувати на підприємстві безпечну експлуатацію генераторів. Адаптуйте зразок наказу про призначення відповідального за безпечну експлуатацію електрогенератора до потреб свого підприємства і використовуйте в роботі.
30191

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді