Пенсійний фонд оновив електронний Кабінет фізичної особи

Блок під заголовком новини 1Підпишіться на Telegram-канал Служба охорони праці. Новини! Оперативно й без зайвого шуму інформуємо про важливе

ПФУ оновив можливості вебпорталу електронних послуг

Пенсійний фонд оновив електронний Кабінет фізичної особиПенсійний фонд України (ПФУ) вніс зміни в програмне забезпечення надання електронних послуг засобами вебпорталу.

Дострокова пенсія за роботу в шкідливих умовах

Найбільших змін зазнав Кабінет фізичної особи:

  •  налаштовано отримання актуальних адресних даних із довідників для Анкети для зміни даних у Реєстрі застрахованих осіб;
  •  доопрацьовано процедуру отримання адресних даних при поданні заяв на перерахунок пенсії або внесення змін до пенсійної справи, заявником-законним представником;
  •  реалізовано можливість подання заяв на перерахунок пенсії або внесення змін до пенсійної справи пенсіонерів силових структур, заявником-законним представником;
  •  змінено формат серії та номеру документа у Заяві про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу та Заяві про взяття на облік ветерана війни і надання йому пільг за експериментальним проектом для типу документа «Свідоцтво про народження»;
  •  внесено зміни до типів документів, які додаються до Заяви про надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку;
  •  виправлено помилку зміщення часу при створенні запису на прийом, при відправці на сервер час не переводиться в формат UTC.

Також оновлено форми договорів про надання доступу до Кабінету масового електронного сервісу ПФУ для Центрів надання адміністративних послуг та управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг.

Крім того, додано ланцюжок сертифікатів для криптографічної взаємодії вебпорталу з сумісними КНЕДП (ЦСК) та налаштувань КНЕДП ДП Дія.

Джерело: ПФУ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як організувати адміністративно-громадський контроль за станом охорони праці

Одним із основних видів контролю за станом охорони праці на підприємстві є триступеневий адміністративно-громадський контроль. Хто та як має його організувати? Чи обов’язково всім підприємствам дотримуватись триступеневої схеми контролю, — роз'яснюємо у статті.
36051

Роботи підвищеної небезпеки

Дізнайтеся, які документи потрібні для організації робіт підвищеної небезпеки та як їх оформити, а також, як проводити роботи з підвищеною небезпекою під час воєнного стану.
76065

Вимоги до розміщення вогнегасників

Як обрати місце для вогнегасника, як повісити вогнегасник, де та як розмістити його у транспорті. Про правила розміщення вогнегасників на підприємствах та транспортних засобах — далі у статті.
72138

План реагування на надзвичайні ситуації

Що означає «реагувати на надзвичайні ситуації», як розробити план реагування на надзвичайні ситуації, що в нього включити — дізнайтесь зі статті.
41433

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді