Стартував перший етап нової системи електронної черги для водіїв і власників ТЗ

Блок під заголовком новини 1Підпишіться на Telegram-канал Служба охорони праці. Новини! Оперативно й без зайвого шуму інформуємо про важливе

МВС упровадило нову систему Е-запису в сервісних центрах

Стартував перший етап нової системи електронної черги для водіїв і власників ТЗІз 18 лютого 2025 року МВС змінило систему керування електронною чергою і запровадило новий Е-запис у 53-х сервісних центрах.

Мінрозвитку оновило вимоги до роботи водіїв

Попередня реєстрація доступна на послуги:

  • теоретичний іспит;
  • практичний іспит;
  • реєстраційні дії з транспортними засобами;
  • обмін посвідчення водія / міжнародне посвідчення водія.

Стартував перший етап нової системи електронної черги для водіїв і власників ТЗ Слоти для реєстрації у Е-записі генеруються на три тижні вперед на всі послуги. 18 лютого відкрився запис для отримання послуг на 11 березня. Щодня система генерує слоти на наступну дату. Отже, 21 лютого слоти згенеруються на 14 березня і так далі.

Реєстрація у сервісних центрах МВС, які беруть участь у першому етапі впровадження Е-запису, на час перехідного періоду відбуватиметься паралельно в дві системи — умовну «стару» та нову. Громадянам, які планують отримати послуги з 11 березня 2025 року, потрібно реєструватися в нову систему. Для тих, хто отримуватиме послуги до 11 березня — у попередню систему Е-запису.

Якщо громадянин не може вчасно прибути в сервісний центр МВС, йому потрібно скасувати онлайн-реєстрацію у системі Е-запис не пізніше ніж за дві години до часу отримання послуги. Якщо громадянин не з’явився в сервісний центр МВС чотири рази протягом поточного місяця і не скасував свої реєстрації онлайн, його буде заблоковано у системі Е-запис. 

Джерело: МВС

Слоти для реєстрації у новому Е-записі генеруються системою на три тижні вперед на всі послуги. Відповідно, 18 лютого відкрився запис для отримання послуг на 11 березня. Щодня система генеруватиме слоти на наступну дату. Тобто, 19 лютого згенеруються слоти на 12 березня, 20 лютого – на 13 березня і так далі.

Попередня реєстрація доступна на послуги:

  • теоретичний іспит;
  • практичний іспит;
  • реєстраційні дії з транспортними засобами;
  • обмін посвідчення водія/міжнародне посвідчення водія.

На час перехідного періоду реєстрація для отримання послуг у сервісних центрах МВС, які беруть участь у першому етапі впровадження Е-запису, відбуватиметься паралельно у дві системи – умовну «стару» та нову.

Тобто для громадян, які планують отримати послуги з 11 березня 2025 року, потрібно реєструватися в нову систему. Для тих же, хто отримуватиме послуги до 11 березня – потрібно реєструватися у попередню систему Е-запису.

Чи будуть надаватися послуги за реєстрацією, здійсненою раніше, у «стару» систему Е-запису?

Обслуговування громадян відповідно до реєстрацій, здійснених у новій системі Е-запис, почнеться з 11 березня. Відповідно, з 18 лютого до 11 березня надання послуг відбуватиметься відповідно до часу та дати, обраних під час попередньої реєстрації у «старий» Е-запис.

Скільки разів протягом місяця громадянин зможе реєструватися онлайн через Е-запис?

Кількість реєстрацій онлайн лімітована. Протягом одного поточного місяця фізична особа може здійснити 4 реєстрації через Е-запис. Для юридичних осіб встановлений ліміт 4 записи на поточний день.

Чи можна скасувати попередню реєстрацію в Е-записі, якщо змінилися плани?

Не просто можна, а потрібно! Якщо з будь-яких причин громадянин не може вчасно прибути в сервісний центр МВС, йому потрібно скасувати свою онлайн-реєстрацію. Зробити це можна у системі Е-запис не пізніше, ніж за 2 години до часу отримання послуги, вказаного під час реєстрації.

Разом з тим наголошуємо: якщо громадянин не з’явився для отримання послуги в сервісний центр МВС 4 рази протягом поточного місяця, і не скасував свої реєстрації онлайн, його буде заблоковано у системі Е-запис. 

Що робити, якщо час обслуговування припав на сигнал «повітряна тривога»?

Під час оголошення сигналу «повітряна тривога» надання послуг у сервісних центрах МВС автоматично призупиняється і продовжується після оголошення відбою. Обслуговування буде продовжуватися з того запису, на якому зупинилися під час тривоги. Тобто, якщо до відбою на черзі був слот № 55, то після відбою наступним до робочого місця система автоматично викличе слот № 56.

Прогнозується, що нова система керування чергою спростить процес попередньої реєстрації для клієнтів. Передбачений захист від автоматизованих ботів, які раніше «виловлювали» талони з системи, унеможливить подібні маніпуляції. Відповідно, більше людей зможуть зареєструватися для отримання необхідних послуг. 

додаток

Рокові помилки під час розслідувань

Статті за темою

Усі статті за темою

Перелік питань для перевірки знань з охорони праці

Ефективна робота з профілактики виробничого травматизму на виробництві залежить від належної підготовки, навчання та підвищення кваліфікації працівників з питань охорони праці. Провести перевірку знань допоможе орієнтовний перелік питань для перевірки знань з охорони праці працівників підприємства, підготовлений експертом
64388

Безпека праці дистанційних працівників

Існує декілька способів, як організувати роботу працівників під час воєнного стану. Один із можливих варіантів — перевести працівників на дистанційну роботу. Дізнайтеся, як це зробити із дотриманням чинного законодавства.
24043

Електробезпека

Важливо не лише дотримуватися правил електробезпеки, а й знати про причини виникнення електротравм, яка дія електричного струму на організм людини, про умови ураження людини електричним струмом. Електробезпека на виробництві — докладно розповідаємо про всі нюанси у нашій статті.
82914

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді