Чи дійсно кадровикам так важливо знати положення та норми цього Закону? Чим обернеться для роботодавців застосування цих норм на практиці — винятково «батогом» чи, ймовірно, ще й «пряником»?
Вересневий номер «Бібліотеки Кадровика» № 09/2014 присвячуємо темі «Закон України «Про зайнятість населення» у роботі кадровика».
Чи дійсно кадровикам так важливо знати положення та норми цього Закону? Чим обернеться для роботодавців застосування цих норм на практиці — винятково «батогом» чи, ймовірно, ще й «пряником»?
За матеріалами вересневої «Бібліотеки Кадровика» Ви зможете, зокрема, з’ясувати:
- Яким чином можна укомплектувати тимчасові робочі місця та за чий рахунок?
- Як утримати кадри на підприємстві у разі зупинення (скорочення) виробництва та одержати допомогу по частковому безробіттю?
- Який зиск можуть отримати роботодавці від створення нових робочих місць та за яких умов?
- Як розрахувати квоту для працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, та як не наразитись на штрафні санкції у разі відмови у прийнятті на роботу цих осіб?
- Яку відповідальність несуть роботодавці за порушення вимог законодавства про зайнятість?
Повний зміст журналу «Бібліотека Кадровика» № 09/2014 >>>
Перед початком роботи атракціонних комплексів потрібно впевнитись у справності обладнання та компетентності персоналу щодо попередження нещасних випадків. Стаття допоможе розібратися, як організувати монтаж, техогляд і безпечну експлуатацію атракціонів, які дозвільні документи оформити, зокрема під час воєнного стану, і як забезпечити безпеку відвідувачів
Проведення температурного скринінгу працівників — обов’язкова процедура профілактичних заходів. Як організувати температурний скринінг на підприємстві, хто має контролювати його та як скласти наказ про запровадження температурного скринінгу — відповідає експерт.
ШІ вже найближчим часом може стати надійним помічником, який буде допомагати фахівцям з охорони праці значно економити час для виконання різних задач. Роль штучного інтелекту в охороні праці буде дуже стрімко розвиватися. Він зможе вже найближчим часом стати однією із базових компетенцій сучасних спеціалістів з ОП.
Про особливості роботи з локальними документами підприємства, зокрема, як правильно вносити зміни до локальних нормативних актів з охорони праці, — дізнайтеся зі статті
Під час створення на підприємстві служби охорони праці та призначення відповідальної особи за стан охорони праці вам знадобиться наказ про створення служби охорони праці. У статті ви знайдете приклад такого наказу та матимете змогу скачати його.