Запрошуємо взяти участь в безплатному онлайн вебінарі «Охорона праці для офісних працівників: обов'язки роботодавця та СОП», що відбудеться 09.04.2025 об 11:00.
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ БЕЗПЛАТНО
Лектор:
інженер з охорони праці Цифрового видавництва Експертус
Програма вебінару
- Основні завдання СОП під час прийому працівника на роботу
- Особливості інструктажів, навчання та перевірки знань
- Вимоги безпеки в офісних приміщеннях
- Практичний кейс з усунення небезпек та запобігання нещасним випадкам
Щоб переглянути вебінар і отримати сертифікат, попередньо зареєструйтесь.
Поставте запитання лектору заздалегідь і отримайте відповідь на вебінарі. Для цього зареєструйтеся та натисніть кнопку «До трансляції». Своє запитання напишіть у чаті.
Провести навчання з охорони праці та перевірку знань за його результатами — одне із завдань служби охорони праці підприємства. Дізнайтеся про організацію та види навчання з питань охорони праці, а також завантажте готові зразки необхідних документів.
Правила внутрішнього трудового розпорядку (ПВТР) регулюють трудові відносини та є обов’язковими для усіх працівників підприємства. Дізнайтеся, хто має розробити та ввести в дію ПВТР.
Які журнали з охорони праці повинні бути на підприємстві? Як правильно вести журнали з охорони праці? Де взяти зразки журналів з охорони праці? Ми зібрали в одній статті всі загальні журнали, розміщені на нашому порталі, аби вам не довелося довго шукати відповіді на ці та інші запитання
Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. Чинні нормативні акти ви знайдете в Покажчику нормативно-правових актів з охорони праці. Для зручності використовуйте сервіс для роботи.
Для досягнення безперервного та безпечного стану виробничого процесу роботодавцю потрібно організувати відповідне навчання з питань охорони праці посадових осіб, трудові обов’язки яких пов’язані з загальною організацією здійснення робіт на підприємстві.