Напрям «Експертус Охорона праці» запрошує на безкоштовний семінар «Роботи на висоті: актуальні питання».
Організатор: редакція журналу «Довідник спеціаліста з охорони праці»
Час проведення та тривалість: 15 жовтня 2013 року, 14.00-15.30.
Адреса та місце проведення: м. Київ, вул. Салютна 2-В, КиївЕкспоПлаза, в рамках другої міжнародної виставки та конференції «OSH Ukraine Охорона праці»
У програмі семінару будуть розглянуті такі питання:
- Організація висотних та верхолазних робіт.
- Особливості оформлення наряду-допуску для виконання робіт на висоті.
- Вимоги до використання засобів підмощування та приставних драбин.
- Безпечне переміщення на виробничих об’єктах.
- Вимоги безпеки при експлуатації ручного інструменту на висоті.
Лектор семінару – Микола Федоренко, головний державний інспектор з охорони праці Територіального управління Держгірпромнагляду у Київській обл. та м. Києві
Для участі у семінарі необхідно ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ
Чи потрібно вносити інформацію про всі медичні огляди працівників? Яка відповідальність загрожує роботодавцю, якщо дані подані невчасно або не внесені взагалі?
Існує декілька способів, як організувати роботу працівників під час воєнного стану. Один із можливих варіантів — перевести працівників на дистанційну роботу. Дізнайтеся, як це зробити із дотриманням чинного законодавства.
Важливо не лише дотримуватися правил електробезпеки, а й знати про причини виникнення електротравм, яка дія електричного струму на організм людини, про умови ураження людини електричним струмом. Електробезпека на виробництві — докладно розповідаємо про всі нюанси у нашій статті.
Вступний інструктаж з охорони праці проводять для кожного, без винятку, працівника. Але цей вид інструктажу є обов'язковим не тільки для працівників. Про які особливості проведення вступного інструктажу потрібно знати — розповідає експерт
Масове використання генераторів стало сучасною реальністю в Україні. У статті розповідаємо про переваги різних видів генераторів, як організувати їх безпечну роботу й подбати про пожежну безпеку та які вимоги до обслуговувального персоналу