Як створити електронний документообіг в системі управління охороною праці
Кабмін прийняв постанову, яка дозволить українцям використовувати електронний підпис в Європейському Союзі, щоб отримати певні послуги.
Скачайте інструкцію з охорони праці під час дистанційної (надомної) роботи в умовах воєнного стану
Зараз багато українців перебувають за кордоном. Щоб отримувати послуги чи ідентифікувати свою особу, громадяни України та українські підприємства мають використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП). Однак процедура визнання електронних підписів на території ЄС відрізняється від української ідентифікації.
Експериментальний проєкт, прийнятий Урядом, дозволить до укладення угоди з ЄС вирішити нагальні потреби щодо взаємодії з Євросоюзом в сфері електронних довірчих послуг. Це означає, що в ЄС зможуть визнавати український КЕП як удосконалений. Зі свого боку Україна визнає КЕП ЄС.
Джерело: Мінцифри
Любі читачі, команда Цифрового видавництва Експертус продовжує працювати і надавати вам професійну підтримку
У разі, якщо вам потрібні консультація експерта або відповідь на питання, передплатіть за спеціальною ціною електронний журнал «Довідник спеціаліста з охорони праці» або систему «Експертус Охорона праці» чи навчання на базових курсах Вищої школи Охорони праці