Із 2026 року працюватиме система «Пульс» — новий канал звʼязку між бізнесом і владою

Блок під заголовком новини 1Підпишіться на Telegram-канал Служба охорони праці. Новини! Оперативно й без зайвого шуму інформуємо про важливе

Автор
редактор стрічки новин порталу «Служба охорони праці»
«Пульс» об’єднає всі держоргани в єдину цифрову систему взаємодії з бізнесом, дасть бізнесу змогу звертатися онлайн, відстежувати статус звернень і оцінювати якість відповідей

Із 2026 року працюватиме новий канал звʼязку між бізнесом і владою —  платформа «Пульс»Уряд ухвалив постанову «Про реалізацію експериментального проєкту щодо цифровізації взаємодії органів виконавчої влади з суб’єктами господарювання за допомогою інформаційної системи «Пульс». Мета експерименту — створити єдиний онлайн-канал, що дасть змогу подавати бізнес-звернення, моніторити їх розгляд та оцінювати роботу держорганів.

Перевірки підприємств стануть автоматизованими й прозорими

Експериментальний проєкт стартує із 1 січня 2026 року та триватиме два роки.

Переваги для бізнесу:

  • можливість подавати звернення онлайн із кваліфікованим електронним підписом;

  • персональний кабінет для відстеження статусу документів;

  • оцінка якості вирішення питань;

  • участь в опитуваннях щодо бізнес-клімату.

Очікувані результати:

  • спрощена комунікація бізнесу з владою;

  • скорочення бюрократичних процедур;

  • підзвітність відповідей державних органів;

  • аналітика та дашборди для прийняття управлінських рішень.

Хто за що відповідає:

  • Мінекономіки — координатор проєкту;

  • Держрегуляторна служба — модератор якості відповідей;

  • АТ «Прозорро.Продажі» — технічний адміністратор платформи;

  • до платформи підключаються всі ЦОВВ, Рада бізнес-омбудсмена, Урядовий контактний центр, Офіс Президента (за згодою).

Після запуску системи «Пульс» вся комунікація бізнесу з державними органами відбуватиметься у єдиному цифровому вікні.

Джерело: Мінекономіки

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

План евакуації при пожежі

Ознаймтесь з готовим зразком плану евакуації та створіть за допомогою нашого сервісу план евакуації під свої умови
3171

Конструктор норм ЗІЗ

Пошук потрібних норм ЗІЗ для всіх необхідних професій зазвичай вимагає значних витрат робочого часу. Підготуйте норми ЗІЗ для вашого підприємства значно швидше з нашим зручним сервісом
88

Медичні огляди працівників

Якщо працівники не пройшли обов’язковий медогляд і були допущені до роботи, на роботодавця можуть бути накладені штрафні санкції. Зі статті ви дізнаєтеся більше про обов'язкові медичні огляди працівників певних категорій, зокрема: як правильно організувати медичні огляди працівників у наступному році, чи повинні працівники проходити медогляди під час війни та зможете скачати зразки необхідних документів.
197907

Складаємо список працівників для періодичного медогляду

Для організації проведення медоглядів з охорони праці роботодавець має скласти поіменні списки працівників, які підлягають періодичним медичним оглядам. Ці списки складаються на основі Акта визначення категорій працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду. Скачайте бланк та ознайомтесь із зразком заповнення списку, щоб швидко і легко підготувати такий документ для свого підприємства
30287

Які інструктажі з охорони праці повинні проводитись на підприємстві

Які існують види інструктажів з охорони праці, хто, кому та який вид інструктажів проводить, яка періодичність проведення інструктажів з охорони праці, та які особливості проведення інструктажів можуть бути під час війни. Зі статті ви отримаєте всю інформацію, необхідну для організації проведення інструктажів з охорони праці на підприємстві
248688

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді