Відповідь
Медико-соціальну експертизу (далі – МСЕК) проводять, щоб виявити ступінь і тривалість втрати працездатності. Її заключною метою є профілактика захворюваності та інвалідності.
Під час МСЕК лікарі комісії:
- встановлюють діагноз та оцінюють стан професійної працездатності або інвалідності;
- визначають причини втрати працездатності та заходи для запобігання інвалідності;
- оцінюють стан працездатності при різних захворюваннях, травмах;
- розробляють трудові рекомендації хворим та інвалідам;
- регулярно спостерігають та контролюють стан працездатності інвалідів;
- визначають ступінь втрати працездатності працівників, які захворіли або отримали травми на виробництві, та встановлюють залишкову працездатність;
- впроваджують заходи профілактики зниження рівня інвалідності;
- організовують і проводять реабілітаційні заходи;
- визначають показання до різних видів соціальної допомоги.
Інколи МСЕК проводять тільки, щоб встановити інвалідність. А тимчасову непрацездатність встановлюють під час окремої експертизи.
Для чого створюють комісію з питань надзвичайних ситуацій, які документи розробити для її функціонування та як спланувати роботу комісії ‒ далі у статті
Водії автотранспортних засобів є в штаті багатьох підприємств та організацій. Як забезпечити охорону праці водіїв автотранспортних засобів — читайте у статті
Інструктажі з питань пожежної безпеки — один із найбільш ефективних заходів забезпечення пожежної безпеки на підприємстві. Зі статті ви дізнаєтеся про види протипожежних інструктажів, періодичність проведення інструктажів з пожежної безпеки та перевірку набутих знань
Чи потрібно вносити інформацію про всі медичні огляди працівників? Яка відповідальність загрожує роботодавцю, якщо дані подані невчасно або не внесені взагалі?
Існує декілька способів, як організувати роботу працівників під час воєнного стану. Один із можливих варіантів — перевести працівників на дистанційну роботу. Дізнайтеся, як це зробити із дотриманням чинного законодавства.