Нові Правила охорони праці для працівників бібліотек

Блок під заголовком новини 1Підпишіться на Telegram-канал Служба охорони праці. Новини! Оперативно й без зайвого шуму інформуємо про важливе

Наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 12.12.2012 № 1398 затверджено Правила охорони праці для працівників бібліотек.

Наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 12.12.2012 № 1398 затверджено Правила охорони праці для працівників бібліотек.

Ці Правила поширюються на бібліотеки незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування. Правила встановлюють вимоги безпеки, спрямовані на збереження життя, здоров’я і працездатності працівників бібліотек, та є обов’язковими для роботодавців і працівників бібліотек.

Вважаються такими, що не застосовуються на території України, Правила техніки безпеки в бібліотеках, затверджені наказом Мінкультури СРСР від 01.09.1975 (НПАОП 92.51-1.01-75).

Наказ зареєстровано в Мін’юсті 03.01.2013 за № 41/22573, набрав чинності 05.02.2013

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про навчання з питань охорони праці

Скачайте зразок наказу про організацію навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві. Цей зразок, розроблений експертом, можна швидко адаптувати до умов вашого підприємства
33168

Як здійснюється навчання з питань охорони праці посадових осіб

Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб є важливою складовою в системі охорони праці. Роботодавцю потрібно організувати відповідне навчання з питань охорони праці посадових осіб, трудові обов’язки яких пов’язані з організацією робіт на підприємстві. Дізнайтесь про все необхідне зі статті
21683

Зразок наказу про затвердження інструкцій з охорони праці в школі

Для затвердження інструкцій з охорони праці в школі керівник навчально-виховного закладу видає відповідний наказ. Пропонуємо скачати приклад такого наказу та ознайомитись із корисною тематичною інформацією
36961

Типове положення про навчання з питань охорони праці

Вимоги Типового положення про навчання з питань охорони праці стосуються організації навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників підприємства. Дізнайтесь про все, що необхідно знати, далі у статті
45104

Що таке охорона праці: організація, підпорядкування, фінансування, контроль

Організація охорони праці на підприємстві — це цілісна система прав, обов’язків та повноважень суб’єктів виробничого процесу, процедур, спрямованих на дотримання безпечного рівня виробництва, правил та нормативних вимог, які регулюють питання найманої праці
105179

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді