Простій — це призупинення роботи, викликане відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами (ч. 1 ст. 34 КЗпП).
Про початок простою, крім простою структурного підрозділу чи всього підприємства, працівник повинен попередити власника або уповноважений ним орган, або посадових осіб.
Якщо простій виник не з вини працівника, доцільно оформити акт простою, у якому слід зафіксувати обставини, внаслідок яких виник простій, дату його виникнення тощо. Якщо простій виник через несправність обладнання, на підставі акта керівник підприємства видає наказ про простій через несправність обладнання.

Адамович Вікторія головний редактор системи «Експертус Охорона праці», Київ
У консультації знайдете відповіді на актуальні запитання працівників і роботодавців про те, як безпечно працювати під час воєнного стану, які зміни в законодавстві врахувати, які
документи оформити